Welke cilinder voor speedfight

laurens1408

Well-Known Member
mensen, na wat vragen stellen en dergelijke ben ik al tot de volgende setup gekomen.

MHR koppeling (zwarte trekveren)
Polini Vario
Stage6 spruit stuk
Stage6 Luchtfilter
Stage6 koppelingshuis
Stage6 21mm carb
Rito Krukas


het gene wat nog mist is de uitlaat en cilinder, het gaat wel om 70cc :p

welke combo van uitlaat en cilinder is het best voor speedfight, ik weet dat peugeot blokken niet de snelste zijn maar het gaat mij meer om acceleratie.
 
Advertisement - register to remove this

mensen, na wat vragen stellen en dergelijke ben ik al tot de volgende setup gekomen.

MHR koppeling (zwarte trekveren)
Polini Vario
Stage6 spruit stuk
Stage6 Luchtfilter
Stage6 koppelingshuis
Stage6 21mm carb
Rito Krukas


het gene wat nog mist is de uitlaat en cilinder, het gaat wel om 70cc :p

welke combo van uitlaat en cilinder is het best voor speedfight, ik weet dat peugeot blokken niet de snelste zijn maar het gaat mij meer om acceleratie.

dus jij wilt hard optrekken dan zou ik een 70cc polini evo kopen die ff laten tunen en een leuke uitlaat daarop is een yasuni c20 of c21 maar ik weet niet of die te krijgen zijn voor een speedfight
 
dus jij wilt hard optrekken dan zou ik een 70cc polini evo kopen die ff laten tunen en een leuke uitlaat daarop is een yasuni c20 of c21 maar ik weet niet of die te krijgen zijn voor een speedfight

een evo is niet verkrijgbaar voor een verticaal;)
maar een corsa'tje met c16 of romano fc pijp zal gok ik wel lekker lopen
 
ik denk dan dat het een corsa wordt.

jammer dat het gietijzer is, heb ook ff gekeke naar eens stage 6 70cc racing . Daar al ervaringen mee?

en z'n twinner uitlaat is alleen show zeker..
 
ik denk dan dat het een corsa wordt.

jammer dat het gietijzer is, heb ook ff gekeke naar eens stage 6 70cc racing . Daar al ervaringen mee?

Als je kijkt op gietijzer of alu, zou ik je de corsa adviseren. Want gietijzer gaat langer mee als de Alu cilinder van stage6.
Als het trouwens om luchtgekoeld gaat valt met de corsa evenveel pk's te scoren als met de stage6 (is mijn ervaring) beide rond de 11/12 pk. (waren afgesteld op de testbank bij EPC)
 
Als je kijkt op gietijzer of alu, zou ik je de corsa adviseren. Want gietijzer gaat langer mee als de Alu cilinder van stage6.
Als het trouwens om luchtgekoeld gaat valt met de corsa evenveel pk's te scoren als met de stage6 (is mijn ervaring) beide rond de 11/12 pk. (waren afgesteld op de testbank bij EPC)

MHR Replica 70 kan ook die laten tunen loopt ook wel mooi, anders als je snel wilt :p.... Kan je altijd van mina een cilinder en een uitlaatje omlassen ;)
 
Back
Top