Welke cilinder is dit ?

DRAGSTAR

Well-Known Member
ey

ik weet nie precies wat voor cilinder dit is,ik weet alleen dat het een athena 70 is maar wat is de verdere info,de nieuw prijs enz

 
Advertisement - register to remove this

Athena is duurder, kost ovaal iets van 170 euro (te duur dus, is zelfde als Stage6).

Lijkt een beetje op Corsa. Is best een leuke cylinder. Iets minder hoogtoerig, lekker koppel.
 
Niet doen dan, deze heeft een flat zuiger en de cilinderkop is waarschijnlijk van een TP waar eigenlijk geen Flat zuiger bijhoort. Dit is nadelig voor je squishband.
Edit/ Het heeft toch een flat zuiger right? iig, hebo ovaal van me neef had dit wel en deze zijn precies hetzelfde geloof ik.
 
efsane said:
Niet doen dan, deze heeft een flat zuiger en de cilinderkop is waarschijnlijk van een TP waar eigenlijk geen Flat zuiger bijhoort. Dit is nadelig voor je squishband.
Edit/ Het heeft toch een flat zuiger right? iig, hebo ovaal van me neef had dit wel en deze zijn precies hetzelfde geloof ik.

Als ik t goed zie is t een athena ovaal, deze heeft een dome zuiger. De kop die erbij zit is gewoon gespoten.
 
efsane said:
Niet doen dan, deze heeft een flat zuiger en de cilinderkop is waarschijnlijk van een TP waar eigenlijk geen Flat zuiger bijhoort. Dit is nadelig voor je squishband.
Edit/ Het heeft toch een flat zuiger right? iig, hebo ovaal van me neef had dit wel en deze zijn precies hetzelfde geloof ik.

Die kop lijkt nog niet eens in de verte op een TP70 kop...
Ik denk wel dat ik er genoeg heb gezien hier om dat verschil duidelijk vast te kunnen stellen :)

Of deze cylinder voor 65 euro een goede koop is kan je aan de buitenkant niet zien. Daarvoor moet je in de cylinder kijken. Maar 1500km is echt niet zoveel hoor, als er netjes mee is gereden dan. Ik heb hier een zogenaamd slechte taiwan zuiger in een Corsa die na 3500km nog als nieuw is.

Helaas zijn er zat mensen die zelfs in 1500km een cylinder aan puin kunnen rijden (of hebben ze er eigenlijk 15000 op staan ipv 1500 ;))
 
Het is geen athena vlinder , kheb er hier 1 naast me liggen , als ik hem precies zo leg als op de foto zie je bij mij de vlinder poort al lopen :* en zoals al gezegd de Athena ovaal heeft een Dome zuiger en de Vlinder een flat zoals mijne :*
 
Back
Top