F Freezingmass VW TDi Power 1 April 2006 #1 Ik heb woensdag een Honda x8r-s gekocht, maar ik zou graag een 70cc alu cilinder steken en liefst een yasuni uitlaat... ik vind er geen kan iemand mij zeggen welke cilinder er best is en welke uitlaat best past??? grtz
Ik heb woensdag een Honda x8r-s gekocht, maar ik zou graag een 70cc alu cilinder steken en liefst een yasuni uitlaat... ik vind er geen kan iemand mij zeggen welke cilinder er best is en welke uitlaat best past??? grtz
melf #50 Well-Known Member 1 April 2006 #2 tja , er is zoveel er is DR , Polini , Polini corsal , Malossi gietijzer etc. etc. MHR replica zal het ook goed doen iig , er zijn btw ook malossi replica uitlaten voor Yasuni R zal er goed op lopen iig Upvote 0 Downvote
tja , er is zoveel er is DR , Polini , Polini corsal , Malossi gietijzer etc. etc. MHR replica zal het ook goed doen iig , er zijn btw ook malossi replica uitlaten voor Yasuni R zal er goed op lopen iig
mathieux8r TJ X8rs @ 21,957 sae 1 April 2006 #3 Je kunt ook cilinders pakken van een SFX dan kun je een Athena ovaal kiezen. En een Yasuni kun je pas maken van Peugeot. Upvote 0 Downvote
Je kunt ook cilinders pakken van een SFX dan kun je een Athena ovaal kiezen. En een Yasuni kun je pas maken van Peugeot.
melf #50 Well-Known Member 2 April 2006 #4 mathieux8r said: Je kunt ook cilinders pakken van een SFX dan kun je een Athena ovaal kiezen. En een Yasuni kun je pas maken van Peugeot. Click to expand... sfx is hetzelfde als x8r.. en waarom zou je een yasuni voor peugeot pasmaken als er asuni's voor x8r leverbaar zijn 8P Upvote 0 Downvote
mathieux8r said: Je kunt ook cilinders pakken van een SFX dan kun je een Athena ovaal kiezen. En een Yasuni kun je pas maken van Peugeot. Click to expand... sfx is hetzelfde als x8r.. en waarom zou je een yasuni voor peugeot pasmaken als er asuni's voor x8r leverbaar zijn 8P
F Freezingmass VW TDi Power 2 April 2006 #5 welke yasuni's zijn er leverbaar voor men honda? Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 2 April 2006 #6 Metrakit alu ,MHR replica , gianelli reverse yasuni R had ik gezien voor x8r volgens mij maar nu niet meer :? Last edited: 2 April 2006 Upvote 0 Downvote
Metrakit alu ,MHR replica , gianelli reverse yasuni R had ik gezien voor x8r volgens mij maar nu niet meer :?
mathieux8r TJ X8rs @ 21,957 sae 2 April 2006 #7 Er zijn ook geen Yasuni's voor Honda, maar je kan er wel een makkelijk pas maken van Peugeot. En een Athena ovaal van een SFX past ook niet helemaal std. op een X8r, daarvoor moet je een stukje aan de onderkant van de uitlaatpoort afvijlen. Upvote 0 Downvote
Er zijn ook geen Yasuni's voor Honda, maar je kan er wel een makkelijk pas maken van Peugeot. En een Athena ovaal van een SFX past ook niet helemaal std. op een X8r, daarvoor moet je een stukje aan de onderkant van de uitlaatpoort afvijlen.