welke Carburateur Peugeot ludix

Choempie

Well-Known Member
Ik wil dus een grotere carb op mn peugeot ludix hebben,
Het maakt me niet uit of het handchoke of electrische choke is.
Ik weet niet zeker of 19mm past met het standaard spruitstuk? weten jullie dat misschien
anders zou ik een 17.5 willen hebben.

Iemand aanraders?
 
Advertisement - register to remove this

Naraku is naar mijn ervaring niet echt goede kwaliteit (China troep), de originele Gürtner carb is wel van erg goede kwaliteit maar natuurlijk niet wat je zoekt qua grootte. Ik zou dan toch voor een dellorto gaan, weet niet wat het prijsverschil is maar met een dellorto zit je qua kwaliteit altijd goed!
 
Naraku is naar mijn ervaring niet echt goede kwaliteit (China troep), de originele Gürtner carb is wel van erg goede kwaliteit maar natuurlijk niet wat je zoekt qua grootte. Ik zou dan toch voor een dellorto gaan, weet niet wat het prijsverschil is maar met een dellorto zit je qua kwaliteit altijd goed!
Dan had ik deze gevonden https://peugeotludix.nl/carburateur-peugeot-ludix-17-5-mm

en hoe zou ik het vacuum gat af moeten sluiten aangezien ik die niet op mijn scooter heb
 
Dan lijkt me de dellorto een betere keus, ook kijkend naar het kleine prijsverschil en waarschijnlijk veel hogere kwaliteit. Op de site staat ook dat hij zo zou moeten passen, heb je ook meer zekerheid dat hij goed past. Als je één bestelt, laat het maar even weten hoe de prestaties zijn! Je hebt zeker ook een 70cc setje erop zitten?
 
Dan lijkt me de dellorto een betere keus, ook kijkend naar het kleine prijsverschil en waarschijnlijk veel hogere kwaliteit. Op de site staat ook dat hij zo zou moeten passen, heb je ook meer zekerheid dat hij goed past. Als je één bestelt, laat het maar even weten hoe de prestaties zijn! Je hebt zeker ook een 70cc setje erop zitten?
Ga ik ook halen maar zijn moeilijk te vinden voor die ludix maar heb er een gevonden van tp voor 140 eu
 
Ga ik ook halen maar zijn moeilijk te vinden voor die ludix maar heb er een gevonden van tp voor 140 eu

Klopt het dat er voor luchtgekoeld daar meer voor te krijgen is? Vroeg me af of er wel een DR70 ofzo voor vloeistof gekoeld bestaat voor dat blok.
Vraag dit aangezien ik zelf ook nieuw ben met dat blok.
 
Klopt het dat er voor luchtgekoeld daar meer voor te krijgen is? Vroeg me af of er wel een DR70 ofzo voor vloeistof gekoeld bestaat voor dat blok.
Vraag dit aangezien ik zelf ook nieuw ben met dat blok.
Voor de peu horizontaal ac heb je helemaal geen dr. Voor lc volgens mij weer wel.

en voor die tp heb ik een hele tijd lopen zoeken, en heb maar 2 sites gevonden waar ze hen verkopen. Waarvan 1 "tijdelijk" dicht is
 
Back
Top