Welke carburateur op ac sprint booster?

cette

Well-Known Member
hallo iedereen

ik ben bezig aan mijn ac sprint booster projectje, en ben er bijna helemaal uit qua setup.

maar ik heb nog mijn twijfels qua carburateurkeuze.

setup zal dit worden:

cilinder: malossi MHR 70 cc (tuned)
vario: malossi MHR 2005
v-snaar: malossi MHR overrange belt 2005
poulies: malossi MHR overrange 2005
koppeling: malossi MHR delta clutch
koppelingshuis: malossi MHR wingbell
krukas: malossi MHR rhq 10 pen
uitlaat: malossi MHR 2006
spruitstuk: stage 6 big valve kit
membraan: stage 6 v-force 3
ontsteking: malossi MHR eprom
luchtfilter: malossi MHR e13 schuin
vertanding: malossi MHR 13/44

welke carburateur zou er het beste zijn? na overleg met een paar mensen, ben ik er nog niet aan uit. een 19mm, een 21, of misschien zelfs een 24?

ikzelf wou een dellorto black edition 21 mm kopen. wat raden jullie aan? thx!!
 
Advertisement - register to remove this

ja mc jynx van op scooterbase rijdt met 24 mm rond. daarom dat ik me afvroeg of dit geen overkill was, omdat op 2 meetings die ik bezocht heb in de grote vakantie, 90 % met een 21 mm carburateur reed.

dus een stage 6 R/T (racing team) 24 mm zou een goede of zeer goede keuze zijn?
 
het beste ga je gewoon testen , anders kom je er toch niet achter , puur voor sprinten en als je setup echt goed kan lopen (dwz goed getuned/opgebouwd) zou een 24 t/m 28mm carburateur super lopen.

mja , het is gewoon onmogelijk te zeggen WELKE carburateur nou het beste loopt op JOUW setup.

dus koop bijv. een Mikuni 24 vlak oid en ga eens testen..
 
dus eigenlijk is een 24 pas handig, als je carters, cilinder enzo getuned worden?

ga toch een 21 eerst kopen, en misschien later als alles getuned is een 24 testen ofzo.
 
21mm is ook best groot , maar het ligt ook aan de mate van tuning , hoe de tuning gebeurd wat het beste is voor jou , maar zoals ik al zei is de engige manier nog steeds testen.
 
Back
Top