R robinmelis Mr.tuning 16 January 2005 #1 yo manne, zeg kan via via een 19 of 21 carb kope voor een prijsje. maar nu vraag ik mij af welke zou ik nemen? heb 70cc alu krd multivar bidalot s2 zuipt die 21 meer dan de 19? en is het zo da je snelgas moet kope voor de 21mm op een nitro/rox ?
yo manne, zeg kan via via een 19 of 21 carb kope voor een prijsje. maar nu vraag ik mij af welke zou ik nemen? heb 70cc alu krd multivar bidalot s2 zuipt die 21 meer dan de 19? en is het zo da je snelgas moet kope voor de 21mm op een nitro/rox ?
dragsterlover TTE Mooierd #221 16 January 2005 #2 zou voor 21 mm gaan, en het zuipt iets meer jah, maarja als dat het probleem is. En dat snelgas dat is bullshit :* de 21 dus, suc 6 :* Upvote 0 Downvote
zou voor 21 mm gaan, en het zuipt iets meer jah, maarja als dat het probleem is. En dat snelgas dat is bullshit :* de 21 dus, suc 6 :*
Ronnie Well-Known Member 16 January 2005 #3 Verbruik zal niet echt hoger worden met een 21mm denk ik. Met een 21mm heb je ook een fijne carb als je een nog wat 'dikkere' cilinder neemt. Upvote 0 Downvote
Verbruik zal niet echt hoger worden met een 21mm denk ik. Met een 21mm heb je ook een fijne carb als je een nog wat 'dikkere' cilinder neemt.
olliebollie71 Well-Known Member 16 January 2005 #4 21mm is ook lkkr afstellen en indd wat ronnie zegt mocht je nog wat anders nemen zit je als gegoten en benzine verbruik valt tussen 19 en 21 reuze mee gr René Upvote 0 Downvote
21mm is ook lkkr afstellen en indd wat ronnie zegt mocht je nog wat anders nemen zit je als gegoten en benzine verbruik valt tussen 19 en 21 reuze mee gr René
R robinmelis Mr.tuning 16 January 2005 #5 gaat deze 21 geen overkill zijn. maar heb van andere al gehoord dat ie moeilijker is om af te stelle :s Upvote 0 Downvote
gaat deze 21 geen overkill zijn. maar heb van andere al gehoord dat ie moeilijker is om af te stelle :s
Vissa PB Guru 16 January 2005 #6 21 is zeer makkelijk af te stelle en is zker geen overkill Upvote 0 Downvote
R robinmelis Mr.tuning 16 January 2005 #7 en hoe zit het met de choke gaat die nog altijd met de kabel aan je stuur ? of dat een ander systeem? want op 21 carb komt toch maar 1 kabel toe van je gas ni ? Upvote 0 Downvote
en hoe zit het met de choke gaat die nog altijd met de kabel aan je stuur ? of dat een ander systeem? want op 21 carb komt toch maar 1 kabel toe van je gas ni ?
Blom Te zwaar 16 January 2005 #8 21mm heeft geen e-choke, dus komt gewoon op je stuur. (handmatig) Upvote 0 Downvote
olliebollie71 Well-Known Member 16 January 2005 #10 het is geen electro choke maar handmatig deze kan dus met een kabeltje en knopje of een knop je op je carb zelf zijn... ligt aan het type Upvote 0 Downvote
het is geen electro choke maar handmatig deze kan dus met een kabeltje en knopje of een knop je op je carb zelf zijn... ligt aan het type
R robinmelis Mr.tuning 16 January 2005 #11 deze topic mag dicht ( zal het wel zelf doen) heb gekozen voor de 19mm omdat ik toch maar max nog een hebo alu zal steke en 21 ni echt nodig zal hebbe toch bedankt voor de reply's ciao he manne. Upvote 0 Downvote
deze topic mag dicht ( zal het wel zelf doen) heb gekozen voor de 19mm omdat ik toch maar max nog een hebo alu zal steke en 21 ni echt nodig zal hebbe toch bedankt voor de reply's ciao he manne.