This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke carbu op mk2 race 70 en mhr uitlaat

Arda54

New Member
Ikwill het kort houde heb een kleine vraag
Ikh heb een zip ac met een 70cc mk2 race cilinder mhr mallosi uitlaat (ikweet niet precies welke lijkt op testa rosa uitlaat ma ikhoop het niet)

ik heb daarop een 26mm pwk carbu hij rijd all maande heel slecht bij voll gas ik moest bougie altijd veranderen dan kon ik mischien voor 1 dag volgass rijden maar daarna gebeurde het de zelvde

ik dacht mischien mijn drumveer ofzo want als hij op zijn poot staat kan hij volgas maar alsik erop zit gaat hij geen volgas mischien kwart of 50% gas da ik kan geven daar op

Nu is mijn vraag isde probleem mijn uitlaat want als het een testa rosa uitlaat is denk ik dat die tegroot is voor een mk2 race of is het mijn 26mm pwk carbu dat die tegroot is of kan het mijn iets met mijn koppeling zijn?

En nog een ding het duurt wat effe tot dat ik op kijn powerband kom kan dat door de uitlaat want ik kan geen vol gas anders hij komt nooit op de powerband blijft gewoon op laage toeren maar alsik kwart gas geeft gaat hij eerst traag daarna opde powerband

Dit is de uitlaat
 
Hallo, ik heb een vraagje. Kan je misschien wat fotos maken van de uitlaat ophangbeugel? Heb zo’n uitlaat gekocht via marktplaats maar de beugel was kapot, maar het probleem nu is dat ik geen vervang beugel kan vinden. Op de achterkant van mijn beugel staat er 9663, maar kan hier bijna niks over vinden
 
De conussen lijken me voor meer dan 70cc (lastig zeker te zeggen op de foto).

Maar de issues die je hebt zijn allemaal met afstelling op te lossen als ik het zo lees. Je carburateur staat compleet verkeerd.
 
De conussen lijken me voor meer dan 70cc (lastig zeker te zeggen op de foto).

Maar de issues die je hebt zijn allemaal met afstelling op te lossen als ik het zo lees. Je carburateur staat compleet verkeerd.
Afstell heb ik zoveel keer gedan heb alles geprobeert en hoe bedoelje carbuteur staat compleet verkeerd?
 
De conussen lijken me voor meer dan 70cc (lastig zeker te zeggen op de foto).

Maar de issues die je hebt zijn allemaal met afstelling op te lossen als ik het zo lees. Je carburateur staat compleet verkeerd.
Volgens mij een Team3 gezien het gestanste MHR logo.

Overigens is een 26mm wel iets te veel van het goeie voor een AC. 19 of 21mm is groot genoeg en makkelijker af te stellen. En verschil in vermogen zul je met rijden ook niet merken.
 
Gezien je bougies opblaast en geen warmlopers hebt vermoed ik dat je sproeier te groot is.

Deel eens een foto van je bougie kleur.
Ik ben effe bezig met een aprilia sr te bouwen maar waneer ik tijd heb zall ik effe fotos stuuren ik had een sproeir 99 gezet maar dan moest ik luchtschroef helemaal dicht zetten reed beeter maar kon nogsteeds geen vollgas voorde powerband ik rij al mischien 2 maande zo 25%-50% half gas en kan het mischien door vals lucht ofzo of slechte membraan en het heeft dus dan toch niks metde uitlaat temaaken
Post automatically merged:

Volgens mij een Team3 gezien het gestanste MHR logo.

Overigens is een 26mm wel iets te veel van het goeie voor een AC. 19 of 21mm is groot genoeg en makkelijker af te stellen. En verschil in vermogen zul je met rijden ook niet merken.
Kan dus dat de oorzaak zijn dat de uitlaat gwn tegroot is voor die cilinder?