welke carb op een max getunde 50cc polini evo?

hey minarelli riders ik was benieuwd welke carb het het beste zal doen op mijn maximaal getunde 50cc polini evo 12 poorter ik heb er nu een 21mm dellorto opzitten maar ik wil graag een nog hogere top en nog meer trekkracht

welke mot ik nemen>?
 
Advertisement - register to remove this

mischien moet je wel gewoon het blok verbeteren, aangezien er 1000 dingen zijn (bijwijze van) om een blokje aan te passen , allerlei dingen voor meer vermogen , meer koppel , duurzaamheid etc, , dat doe je dus niet alleen even met een andere carburateur en een "Max" getunede cilinder (wat geen donder zegt omdat er geen max bestaat en geen enkele tuner hetzelfde tuned)

als je nu een grotere carb monteerd zal het hoogstens moeilijker af te stellen en bij te houden zijn...

wat je het beste kunt doen is eerst even je complete setup vermelden ,je complete afstelling , welke aanpassingen je gemaakt hebt op onderdelen , op hoeveel graden je poorten staan etc. etc.

zo kunnen we iig weinig zeggen , wel ben ik van mening dat je boven een 19mm weinig te zoeken hebt , een 19mm is groot zat. een grotere carburateur krijg je geen hogere topspeed van , mischien zelfs wel minder zelfs..
 
Back
Top