welke c30 of 2006 op cross

pilsje

oostkapelle-zeeland
hee

ik wil een nieuwe uitlaat ma weet nie welke het beste zal doen

een yasuni c30 of een malossi 2006

de rest van de setup

Cilinder Malossi mhr team cross
Uitlaat yasuni c30/malossi 2006*
Krukas malossi mhr 1999
Carburateur Keihin 28mm + 70mm kelk
Luchtfilter Twin air 70mm/xsh 70mm
Vario malossi over range*
Koppeling malossi mhr deltaclutch/hebo
Membraan malossi vl13/wachte tot stage 6
Primaire Vertanding malossi 14/39
Secundaire Vertanding stnd
Carters uitgekotterd en max tuned voor cross
Poulies malossi over range*
Koppelingshuis Malossi wingbell*
Halfpoulie malossi over range*
V-snaar malossi kevlar over range*
Spruitstuk Malossi recht 28 mm
Ontsteking pvl digitaal*
Lagers malossi mhr c4

en als deze post ergens anders hoort laat het ff weten

Advertisement - register to remove this

Ja deze vragen worden zooo vaak gesteld....
Heb m net zelf ook gesteld maar goed :P

Dat is echt een kwestie va ntesten.. Wij kunnen niet zeggen welke beter zal lopen, is bij elke set-up weer anders :)
En aangezien het beide vrij nieuwe uitlaten zijn zal er nog neit veel ervaring zijn lijkt mij ;)

Mwah het is het proberen waard vind ik...aan deze loze reacties heb je iig niets. Er is vast wel iemand die toevallig heeft getest of een c30 of een nieuwe malossi pijp beter loopt op een std cross.

als je zo'n setup hebt moet je dat gewoon proberen , kan best zijn dat een andere uitlaat als bijv. c21 het juist beter doet oid ,hier kom je imo niet anders achter dan testen , en zeker omdat elke setup anders is en reageerd..

Niemand kan je zo vertellen wat beter loopt. Dit zal je puur moeten testen op de testbank. Dan zet je de grafiekjes naast elkaar en dan weet je het. Ik denk ook niet dat iemand het al getest heeft. En als het getest is dan is het misschien 1 iemand. En als het bij het ene blokje uitlaat x wel goed loopt is dat nog geen garantie voor jou. Als het bij 10 man gemeten is en 7 keer komt uitlaat x het beste eruit dan kan je er van van aannemen.
Zo denk ik erover...

Ik heb hier nog een c21 liggen die je kan overnemen. Waarom persee de C30?
Ik denk dat je idd niet zo 123 kan zeggen welke beter presteerd en dat het gewoon testen wordt op de testbank.

Groetjes

Ronnie said:
Niemand kan je zo vertellen wat beter loopt. Dit zal je puur moeten testen op de testbank.

Waarom niet ? er zijn zoveel gasten die met een std cross rijden en een soort gelijke setup...

Er zal vast wel iemand zijn die toevallig deze pijpen heeft getest, en dan is het toch fijn voor deze jongen als hij er achter kan komen welke van de 2 mooier loopt ?

Ik vind het bullshit om te zeggen dat dat heel erg van je setup afhankelijk is bla bla bla. Dit is gewoon een typische std speedsetup waar zooo veel gasten mee knallen... wellicht een andere ontsteking oid, maarja denk je dat je daarom een compleet ander resultaat zal krijgen ?

Ronnie said:
Net of er al veel is getest met een c30 en team06 uitlaat 8P

Nou... waarom niet ?

hij kan het op z'n minst proberen toch ?

ik vind het bullshit om dan meteen te zeggen dat ie het zelf moet testen etc etc.
Met een door een specifiek persoon getuned cilinder en carter etc is het een heel ander verhaal natuurlijk, maar ik vind gewoon dat men niet zo met de meut moet mee blaten.

Jasper het verhaal gaat de heel andere kant op. Er zijn gewoon weinig tot geen mensen die dit hebben getest al. Als dat wel zo is mag je me een grafiek ofzo laten zien.

Ik blaat niet met de meute mee, zo denk ik erover...

SPIROX said:
is een c30, die had miran er op gezet voor zaterdag. maar hij presteerde niet zo lekker , viel tegen,presteerde minder als de mhr team 2004 of hoe heten die pia dingen. en de c30 was ook nog eens erg duur. de c21 was iets goedkoper maar presteren ook niet lekker.
hopelijk nu allemaal iets duidelijker. als je meer vragen hebt kun je beste ff epc zelf bellen

- luuk

Dit verhaal bedoel je Jasper?

JasperdB said:
Nou... waarom niet ?

hij kan het op z'n minst proberen toch ?

ik vind het bullshit om dan meteen te zeggen dat ie het zelf moet testen etc etc.
Met een door een specifiek persoon getuned cilinder en carter etc is het een heel ander verhaal natuurlijk, maar ik vind gewoon dat men niet zo met de meut moet mee blaten.

Wat nou met de meute mee blaten... :S
Tis niet omdat ji jer tegenin gaat dat t dan opeens goed is ofzo. Het is gewoon bewezen dat t ene blokje beter of anders loopt dan het andere blokje, met dezelfde set-up. Misschien scheelt het maar 0.5pk, maar schelen doet t echt wel..

Ik heb gehoord dat de pia c30 bij epc 0.2pk minder scoorde dan de team 04 uitlaat. Zal dus zeker geen slechte uitlaat zijn denk. Het zou zelf eens goed kunne zijn dat c30 mss nog beter is als de mhr 04 omdat het altijd een kwestie is van afstellen en of de cilinder bewerkt of niet bewerkt is en dergelijke. Volgens mij is de c30 dus zeker een uitlaat waar je 20+ mee kan scoren mits de rest van je setup goed is.

Gr Jeroen

je kan met allebei scoren
dat staat vast.
daar is ook niet echt aan getwijfeld lijkt me.

en jasper, je kan gewoon NIET zeggen wat hier het beste op loopt.

epc weet heel goed hoe ze dingen kunnen testen e.d.
maar van 1 iemand iets aannemen is ook niet geweldig.
en dan nog, elke blokje zal WEL anders lopen, kan je gewoon niet ontkennen lijkt me :?

JasperdB said:
Krijg nou toevallig net te horen dat een jongen van epc deze 2 pijpen getest heeft :) dus @ T.S wellicht kan je daar meer informatie vandaan halen.

Succes dr mee

ook op een std cross?

(aap komt uit de mouw)

edit: is nog op een pia ook, die pijp is net een week uit ofzo? :p

Back