welke brommer moet ik kiezen

rhiemstra

Well-Known Member
hallo ik word in augustes 16 jaar en ik weet niet wat voor brommer ik moet kiezen hij moet niet al te duur zijn 300 euro ofzo ik zat eerst te denken aan een puch of een cita wie weet er een leuke voor mij
 
Advertisement - register to remove this

maakt niet veel uit , Puch , Tomos ,citta ,zijn nog onderdelen zat voor te krijgen.. maar bedenk wel dat je voor 300 euro niet echt kwaliteit mag verwachten...
 
geen puch kopen die dingen trekken voor geen meter op je kan beter een tomos kopen die trekken meestal beter op.
@mk_gsm die puchjes waren nieuw ook niet duur dus voor 300euro heeft hij er in in zeer goede staat
 
gabber said:
geen puch kopen die dingen trekken voor geen meter op je kan beter een tomos kopen die trekken meestal beter op.
@mk_gsm die puchjes waren nieuw ook niet duur dus voor 300euro heeft hij er in in zeer goede staat
dan moet je zorgen dat die dingen trekken,

nutteloos argument imo
 
ik heb een 65ccmk onder me puch met tandwiel 13 voor en achter standaard(45) en dat trekt als de tering(voor een puch dan)
 
het is gewoon een feit dat een brommertje miner trekt dan een scooter.
spaar dan gewoon even door voor een paugeot foxje ofzo.
hoeven ook niet zo duur te zijn en trekken wel lekker.
 
gabber said:
ik heb een 65ccmk onder me puch met tandwiel 13 voor en achter standaard(45) en dat trekt als de tering(voor een puch dan)

mjah dan looptie ckr net 65 ofzo dat schiet ook niet op...
mijn ervaring met (vrienden met een puch) ontsteking begeefd het altijd, er is altijd wel iets kapot. verder trekken ze echt kut met uitzonderingen er tussen beter koop je dan een Tomos. voordelen van ene maxi zijn wel goedkoop in alles onderdelen/benzine/aanschaf/verzekering.
 
Ronnie_Ronald said:
mjah dan looptie ckr net 65 ofzo dat schiet ook niet op...
mijn ervaring met (vrienden met een puch) ontsteking begeefd het altijd, er is altijd wel iets kapot. verder trekken ze echt kut met uitzonderingen er tussen beter koop je dan een Tomos. voordelen van ene maxi zijn wel goedkoop in alles onderdelen/benzine/aanschaf/verzekering.


mja , dat ligt niet aan de puch of de ontsteking , als die vrienden van jou gewoon even nieuwe Bosch spoel , Bosch contactpunten en bosch condensator hadden gemonteerd en goed afgesteld (contactpunt op 0,4 en grondplaat in het midden) dan konden ze er jaren mee doen zonder problemen...

alleen de electronische ontstekingen gaan soms kapot..

verder is een puch maxi met 13-45 en 65/70cc is dus echt niks voor op de weg ...
 
gabber said:
geen puch kopen die dingen trekken voor geen meter op je kan beter een tomos kopen die trekken meestal beter op.
@mk_gsm die puchjes waren nieuw ook niet duur dus voor 300euro heeft hij er in in zeer goede staat
Ik zei ook niet dat ie der voor 300 geen 1 in goeie staat krijgt ;)
 
voor 300 euri heb je als je goed zoekt een goeie kymco DJ, die zijn van goede kwaliteit, en trekt goed op, orgineel bedoel ik dan, het is zeker niet de mooiste scooter, maja, als je maar 300 euro wil uitgeven, btw, met verzekeren en misschien een nummerplaat, kost alles bij elkaar al snel 600 euro, me neef heeft ook een kymco DJ, nog geen dingen kapot gegaan, ik zou wel als je deze koopt, een orginele proberen te zoeken, dus niet aan gekloot.
het is echt veel beter dan een puch of wat dan ook, als je tenminste geen rotte koopt.
maar je bent pas over een paar maanden 16, dus ik zou wat meer sparen, of wat met je ouders afspreken ;)

gr. sjoerd
 
jah ik zou meschien beter doorkunnen sparen want mijn ouders betalen niks
want mijn broer heeft een motor en ze willen liever niet dat ik een brommer koop
 
omdat je broer een motor heeft mag jij geen brommer??

lijkt mij juist dat omdat hij ook een 2wieler heeft dat jij dan toch dezelfde rechten hebt :?
 
zelfde bij mij thuis. me ouders hebben liever niet dat ik brommer rij omdat je toch zwakker bent in het verkeer. maar ze houden me niet tegen.
 
Back
Top