welke bougie voor mhr replica 70 cc

asfaltmaffia

Veni, vidi, vagina..
Even een vraag welke bougie voor de mhr replica 70 cc
Me temperatuur loopt nu aardig hoog op (tot het rode aan toe)
Sproeier is goed
kvs is net vervangen en word ook rondgepompt zonder onderbroken straal
koppakking is goed
reservoir blijft zelfde niveau
slangen zitten goed
radiateur is schoon

Setup nu
malossi mhr replica 70 cc
ngk br8hs korte schacht
vergrote gepolijste inlaat
stage6 bigvalve met met v force membraam
17,5 dellorto met sproeier 96
standaart luchtfilter bak met malossi inleg
malossi multivar 6,7 gr rollen
malossi x specialbelt
malossi flyclutch met omega 15% trekveren
malossi rode drukveer
halfpoulie zonder knik in spiebaan
malossi 13/35 rechte vertanding
giannelli metal

top is nu ong 95 +( nog niet uit kunnen testen wat werkelijke top is)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

B8/9 HS of ES (korte of lange schacht)

maar dat de temperatuur zo hoog oploopt komt daar niet van , dat zal echt in de koeling zitten , anders was je bougie allang gesmolten en/of de boel vastgelopen oid..
 
Ok net even een br9hs gehaald dealer had niks anders en korte schacht
Temp blijft nu wel lager mooi rond het midden
Alles nog even gecheckt
kvs goed
pakkingen goed
door de massa laadt hij nu weer goed
pomp draait ook mooi
geen lucht in het systeem
thermostaat verwijdert
Enigste wat het nu nog kan zijn is de radiator die minder word,maar niet lekt en schoon is
 
heb ik zelf nog nooit meegemaakt eigenlijk dat een radje verstopt zat oid.

thermostaat kan nog een probleem opleveren.

mja , als het zo beter is zou ik het zo even proberen ,en even goed kijken af en toe naar de kleur van de bougie!
 
thermostaat is gewoon een bi metaal wat uitzet / krimpt naarmate de temp stijgt en dus idd meer vloeistof door laat. Deze zou ik er altijd uithalen bij een andere cilinder (op vervanging cilinders na dan), ze willen ook nog wel eens stuk gaan.
Overigens dacht ik dat er een lange schacht in een replica moest? Maar dan had hij nu niet fatsoenlijk gelopen mocht dit zo zijn...
 
als jeje thermostaat er in laat dan word de doorstroming verhindert bij een snellere cilinder de thermostaat er uit en een bougie ngk hittegraad 9 is goed zat

dat word echt niet verhinderd ,er gaat meer dan zat door hoor.,

nog sterker , er word in de racerij zelfs gereden met thermostaten ;)

een thermostaat zorgt ervoor dat de vloeistof pas door word gelaten als het warm genoeg is. en je dus koud gewoon weg kan rijden omdat de cilinder veel sneller warm word.

haal je de thermostaat eruit zal de cilinder veel langer veel koeler blijven , wat ook weer slecht is , en in de winter kan het problemen geven , dat ie niet warm genoeg word en zelfs koppakkingen die eruit knallen..
 
Back
Top