Welke begrenzer?

Advertisement - register to remove this

Ik wil ook een begrenzer in m'n scooter hebben aangezien hier de afgelopen week al iets van 5 controles zijn geweest en er in de krant heeft gestaan dat er nog velen zullen volgen. Maar ik wil hem wel zelf af kunnen stellen, zodat ik hem niet telkens terug moet sturen, want ik gebruik m'n scooter elke dag. Welke raden jullie dan aan?
 
kees1988 said:
Ik wil ook een begrenzer in m'n scooter hebben aangezien hier de afgelopen week al iets van 5 controles zijn geweest en er in de krant heeft gestaan dat er nog velen zullen volgen. Maar ik wil hem wel zelf af kunnen stellen, zodat ik hem niet telkens terug moet sturen, want ik gebruik m'n scooter elke dag. Welke raden jullie dan aan?


volgens mij lopen ze een potje te lullen daar bij begrenzer.nl...:?:? ik weet et niet hoor, maar als ie niet poolgericht is...hoe werkt dat ding in godsnaam wel dan??? enne kees1988 ga jij even een eigen topic openen ;)

maar niemand die dus precies weet hoe die eurobegrenzer werkt????
 
Als je met een draadje vanaf je ontsteking je frame aanraakt, dan geeft hij geen vonk, dus als je af en toe een vonkje laat ontsnappen via je frame dan heb je ene begrenzer, hoe het electrische schema eruit ziet weet ik ook niet, maar volgens mij werkt het zo.
 
Back
Top