WELKE BANDEN ? GRAAG ADVIES !!!

gcs100

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Voor mijn scooter heb ik nieuwe banden nodig.
Deze gebruik ik dagelijks voor korte afstanden (tot +/- 10 km) binnen de stad.
Stel, behalve veiligheid, geen eisen aan de banden.

Ik heb er een aantal gevonden bij Oponeo.nl (zie foto)

Mijn vragen:

1: Welke band is het beste/aan te raden ?
2: Iemand ervaring met deze banden ?
3: Iemand ervaring met deze website ?
4: Welke andere band/site is volgens jullie beter ?

Alle input is welkom...!!!

Alvast bedankt voor de antwoorden....

Oponeo Banden.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Bij de brommerboer gewoon de op 1 na duurste kopen of vragen of hij goede heeft liggen, laat je niet naaien met goedkope bandjes, een tientje meer en advies is het meeste waard.
 
...Ik rijd al jaren met:Michelin Power Pure CT2 , een Dual Compound band , hard in het midden , en zacht aan de zij kanten ...EEN Wereld band ... Ik betaal 40,00 Euro per band ( afhalen ). / Fred Motoren.

Op banden kan je beter niet bezuinigen , als je onder uit gaat door een goedkope Flut band , ben je meer kwijt ... denk maar eens aan Kap schade./Kleding etc etc .
 
...Ik rijd al jaren met:Michelin Power Pure CT2 , een Dual Compound band , hard in het midden , en zacht aan de zij kanten ...EEN Wereld band ... Ik betaal 40,00 Euro per band ( afhalen ). / Fred Motoren.

Op banden kan je beter niet bezuinigen , als je onder uit gaat door een goedkope Flut band , ben je meer kwijt ... denk maar eens aan Kap schade./Kleding etc etc .
Heb gezocht voor de banden die je mij aanraad.
Kon ze helaas niet vinden in mijn maat.
Heb gekozen voor de Pirelli SL 26 en deze bij Oponeo.nl besteld.
Betaling gedaan, ontvangstbevestiging gehad en nu maar hopen dat de bestelling geleverd wordt....
Afwachten dus....................................
 
Back
Top