Welke auto's heb je gehad?

Het is een beetje dood, maar na lange en uitbundige ervaringen in verscheidene situaties krijg je hem redelijk onder de knie ;)
 
Heb eerst een Swift Gti gehad uit 1989, waarvan na een week de koppakking eruit was geblazen 8P

Daarna een BMW 316 uit 1984, met carb :+ Die is pas de deur uit gegaan.

En rij a.t.m in de auto van me moeder, Renault clio 1.2.

Ben bezig met sparen voor iets leuks.
 
begonnen met een ford transit 2.0 d of zo langzaam schijt ding, na een paar weken motoropgeblazen, nog een andere motor geprobeerd en ook na een X-aantal km opgeblazen,

daarna ingerolen voor een

fiat scudo 1.9 td rij ik nu nog steeds in

puur voor het vervoeren van de racers,

aangezien ik met een gebroken been zit en er 70% kans is dat ik niet meer kan racen opzoek naar iets in de trant van een seat ibiza van +/- 10 jaar oud
 
Renault 9 1.4 1989 Heerlijk ding
Opel Kadett 1.6 1989 100 euro incl radio cd speler. Uitlaatje van de sloop gehaald, prima. Jammer dat ie na 2 maanden al gestolen werd :)

En nu een Renault Clio 1.4 16v Extreme 2007. Lease, prima ding, maar niets bijzonders.
 
Ik heb liever dat je gewoon 16V Turbo neer zet :p Tis geen duitser hoor :+

1st: Peugeot 106 1.1 XN 1992
2e: Fiat Punto 1.2 ELX 2002
Huidig: Fiat Stilo 1.6 2002
 
Okej:

* Honda civic '92 1.5 LSI... Prima ding, weinig onderhoud en 70.000 km zonder problemen mee gereden. (enkel de stnd dingen vervangen etc).

* Volvo 850 T5. Ding heb ik heel kort gehad, gekocht via het forum hier.. Ding was niet super, turbo had weinig druk, achterschokbrekers waren versleten (kosten 1000 euro), en de motor lag uit 1 van zijn motorsteunen voor...

* Renault Megane Coupe G3. Dat ding is dus echt drama.. ziet er leuk uit, maar daar stopt het ook mee,.. wat een graf-tering-ding! kwaliteit nul.. sloom & rammelt als de pest. Voor mij never meer een fransoos!!!

* Nu heel tevreden een Opel Corsa 1.2 Sport uit 2001. Ding heeft 64.000 op de teller, rijd als een kart, zuinig in benzine & verzekering + wegenbelasting, en ziet er nog leuk uit ook... Doelstelling: de 140.000 km ermee te halen :) (daarna verkoop ik hem, en koop weer een auto van 6 jaar jong ofzo.)
 
Die Volvo 850 T5 van Jules z'n ouders toch?
Wel is meegereden in die bak, hij ging voordat die weg ging nog echt wel goed van de plek.
Wel kloten dat je problemen met die bak hebt gehad, dacht altijd dat die goed en redelijk netjes was.
 
Back
Top