Welke alarmkabel gaat erin de piaggio zip i-get

Dimelo

New Member
Ben al een tijdje aan het zoeken maar vind het nergens online kan iemand mij helpen ik wil graag een e-lux of één zelf van piaggio
 
Advertisement - register to remove this

ik wil zeg maar een alarmset monteren bijvoorbeeld die van e-lux ik kan wel die alarm zelf vinden maar die aansluitkabels voor me injectie zip zie ik nergens online
 
Maar ik vraag dus wat voor alarm dan, ik denk dat je je iets meer moet verdiepen en inlezen.
Elke alarm past bijna op een zip, alleen moet je kijken bij de beschrijving of deze ook echt op een zip past.
Er is GEEN verschil in een iget of 2v alarm. Deze zijn gewoon hetzelfde, elke zip heeft dezelfde aansluiting op zijn kabelboom.

Als je een E-1 alarm wil halen kan je een e-lux kabelboom halen voor een alarm. Alleen moet je zelf kijken hoe of wat.
 
Oh dankje ik was door de war want die vespa igets hebben zn ronde aansluit kopje onder de voetkap ik dacht dat mijn zip die nieuwe aansluiting ook zou hebben
 
welk alarm verleden in mijn zip 4 takt iget?
Post automatically merged:

ik heb sinds kort een zip 4tkt iget. ik wil er een alarm in zetten maar welk verleden erin? nl is die ook plug&play?
 
Back
Top