Welke accu heb jij ?voor een bosch pompje...

DJDelcone

Asylum_DJ
Hallo
Aangezien dit jaar alles om gewicht draait
dacht ik er zijn vast wel mensen met kleine accu,s in hun scooter?..
Ik had zelf het idee om 2 kleine 12volt accu,s erin te zetten

Als je het kwijt wilt hoe jij het hebt zitten met foto,s dan is dat graag welkom:W
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Mooi accu bosch pompje?

Wat is dit voor zin ? :X

En wat voegt jouw post toe aan dit topic? Helemaal niets dus. Je krijgt er dus een warning voor.

Ontopic:

Je zou kunnen kijken bij rc webshops (www.pkracing.nl bijv). Die hebben veel verschillende accupacks voor in die auto's/vliegtuigen. Die zijn erg klein en dus licht, met een behoorlijke opbrengst.
 
Wat ongelofelijk kinderachtig.


Edit; Heb dit jaar met een kleinere versie gereden dan een normale 12 Volt accu. Scheelde tot bijna 800 gram. Heeft Wieger voor me geregeld, ding komt uit Taiwan oid.
 
Last edited:
Aangepast laten we deze hele pagina over de accu,s houden kijken of het lukt..
Post eens een foto van dat accu als je wilt Vasco?
 
GEL-ACCU
OOK OP DE ZIJKANT TE MONTEREN
AFMETINGEN L X B X H = 110 MM X 66 MM X 90 MM

Lijkt me niet zo heel groot?
b_659.jpg
 
Last edited:
Mijn bosch pomp draaide een paar uur op zo'n accu. Voor een sprint/race scooter is dat ruim voldoende. Het schijnt dat dat met reich pompjes flink wat korter is.
 
Die kun je gewoon halen bij een RC-shop. Je zal wellicht wat aanpassingen moeten maken in de aansluitingen.

ze zijn overigens wel prijzig, 30-50 euro ongeveer, tenminste toen ik ze nodig had voor mijn RC electro auto. Ben nu overgestapt op nitro en daar zit gewoon een batterijenblok in voor de servo's en de reciever.
 
Back
Top