Welke 70cc ????????

Aprilia SR Rules

Well-Known Member
He mede Tuners,

Ik had een vraagje ik wil graag een 70cc( bij j-p-s, de MetraKit "Pro Race" 70cc met een krukas van Yamashi 12mm pistonpen). Is dat een goeie cilinder en heeft ie ook veel vermogen. Of kan ik beter een Malossi nemen of een Polini ofzo HELP !!!!!!!

KEEP ON ROLLIN !!!!!!!!!!!!

Ow ja en is die krukak goed ( niet dat ik binnen een paar maanden weer een nieuwe kan aanschaffen) Alvast bedankt

[This message has been edited by Aprilia SR Rules (edited 31 March 2001).]

Advertisement - register to remove this

Heej,

Ja hoor dat is wel een leuk blaascilindertje...die krukas is er ook wel goed voor.
Neem er ook een leuk auspuffie bij
smile.gif

suc6

He

Dan had ik nog een vraagje ;
Uhh ik had gezien dat je bij die MetraKit 70 cc, membraam plaatjes bij krijgt, maar moet je die er echt indoen of is dat alleen beter ofzo ???????????????
En uhhh Hoe moet je die vervangen ??
Ow ja en hoe kan je in hemelsnaam een plaatje bij de tekst doen ??????????????????????????
(Ik heb die 70cc alvast besteld) en heb ook al een 21 mm ( of kan ik beter een 19 mm nemen, want daar hoor ik posotiefere dingen over) En Wat zou de beste uitlaat bij die Cilinder zijn ????? (Nardo goed of toch een Yusani (ofzo)) Alvast bedankt !!!! :R

Ow ja en weet iemand waar ik een cilinder kan laten tunen (niet te duur) en ik hoorde pas iets over je carter passend maken voor je krukas ofzo ???????????????

[This message has been edited by Aprilia SR Rules (edited 31 March 2001).]

Yamashi is heel goede krukas.

Je moet het niet perse vervangen maar is zonde als je het niet doet, want waarschijnlijk presteert ie beter met. Meestal zijn ze ook van ander materiaal gemaakt zodat als het breekt ofzo er minder beschadigingen onstaan.

Bij mijn scooter zit je membraam ding tussen carter en spruistuk. Zit in vierkant blokje met schroefjes zit zo'n plaatje vastgeschroeft, die haal je los en stop je nieuwe erin en weer vastdraaien en klaar is kees.

Heeeey,

Had nog efe een vraagje.
Wat is de beste uitlaat voor onder een MetraKit Pro Race 70cc ???
Had al gehoord van ene Jolly moto uitlaat ofzo Zijn die goed ( nog nooit van gehoord )
Of wordt het gewoon een Polini for Race !!!!!
En wat is de beste variateur 9 heb nu een polini en een hebo( of is een long range van Malossi veel beter ?????)
Alvast bedankt
Ik heb m'n rollers trouwens vervangen en hij rijd nu 110 km/h (op de teller) maar toch eerst maar 90 km/h( Waarschijnlijk omdat ik geen wind tegen had, scheelt ook weer wat had zijwaartse wind)niet eens wind mee !!
Nu zit er 3,9 gram in !!! Rijd en trek beter !!

Thanks AND KEEP ON ROLLIN

je hebt dus DUIDELIJK niet geinformeerd over het hoe en wat van zo'n MK cilinder...

overrange van malossi is het beste
Krukas is goed
Membraanplaatjes MOET je vervangen
19 mm carb is wel beter maar als je nu al een 21 hebt zou ik zeker geen geld in een 19 gaan stoppen

En ga jij maar lekker je carter aanpassen in een KUTvorm zodat er nix anders meer oppast voor die MK cilinder

na tunen van de cilinder is er met een uitlaat als deyasuni c16 en helemaal met c20, hebo racing, mk pro race enz. is een enorm mogelijk bij een wat hoger toerental.

He, had ik nog efe een vraagje !!
Ik zat eergisteren ofzo bij Scootparts te kijken en daar stond de Polini 70 cc Evo voor 499 gulden Kan dat kloppen of is dat een andere versie, dat ik iets over het hooft zie, want als die zo duur is koop ik die wel in plaats van de MetraKit !!!!
Scheelt dan maar 35 gulden ofzo
En das toch ook gewoon pen 10mm en 12mm kan je toch uit kiezen ??

Alvast bedankt

[This message has been edited by Aprilia SR Rules (edited 05 April 2001).]

Back