Welke 70cc voor Aerox

Koop gewoon een 70DR, gaat hard zat voor jou. Als je de rest rond je setup ook nog een beetje kietelt haal je de 100 zeker wel.
 
De snelste gietijzeren cilinder is de top performances due plus. Uit eigen ervaring weet ik dat deze zeker snel is, stukken sneller dan een DR70 iig.
 
oke bedankt:),
ik had net de dealer aan de lijn en die zei het volgende:
Top Performances DUE PLUS 70cc
andere variateur
andere krukas
andere carb van 19 mm
en dan heb ik op mijn scooter de yasuni R nog erop. en dan moet de 100 echte km/h wel te halen zijn zei die. maar de auto wheelie hoeft niet meer want van vrienden gehoord dat het kut irritant word voor dagelijks gebruik:p,, maar heeft iemand een idee van deze setup of dat moet lukke die 100 echte km/h ? alvast bedankt:)
 
oke bedankt:),
ik had net de dealer aan de lijn en die zei het volgende:
Top Performances DUE PLUS 70cc
andere variateur
andere krukas
andere carb van 19 mm
en dan heb ik op mijn scooter de yasuni R nog erop. en dan moet de 100 echte km/h wel te halen zijn zei die. maar de auto wheelie hoeft niet meer want van vrienden gehoord dat het kut irritant word voor dagelijks gebruik:p,, maar heeft iemand een idee van deze setup of dat moet lukke die 100 echte km/h ? alvast bedankt:)
Met die cilinder en carb lukt dat zeker.
Best ook een goede vario nemen want minarelli standaard varios zijn echt kut. Neem een Doppler vario (erg goed voor zijn prijs en goede kwaliteit).
Grote rollen dus beter.
 
Of je pakt een DR70 RPM met een gianelli shot of gelijksoortige uitlaat erbij, dan heb je een leuke gietijzeren cilinder en haal je de 100 km/u echte ook wel.
 
Ik haalde met een due plus, gianelli shot, 21mm met std kruaks 115 op de teller van een renault megane coupé. Een standaard krukas is niet aan te bevelen met deze cilinder, hoewel ik er bijna 10.000km mee gereden heb (en toen schoot er een circlipje op de een of andere manier los) en nu nog steeds met originele cilinder erop rijd. Echt een heerlijk cilindertje. Met een Yasuni R zal hij zeker leuk lopen, qua top snelheid zal het weinig uitmaken, alleen haal je met een shot er het maximale uit.
 
als ik een Malossi MHR Team 70cc pen 12 neem welke setup past daar het beste bij ? en wat gaat dat ongeveer koste:p? en dat die dan de echte 100km/h gaat .
alvast bedankt:)
 
een vriend van mij zegt dat ik het beste een stage 6 pro 70cc kan nemen of een stage 6 racing maar welke is beter:p?
alvast bedankt:)
 
Sjongejonge koop er gewoon 1, al die gietijzeren cilinders zijn goed voor straatgebruik, aluminium zou ik niet aan beginnen als je hem vaak gebruikt.
 
de MHR slijt als een gek dus niet aan te raden voor dagelijks gebruik,
DR70 is goed genoeg hoor;)

en wat ook aan te raden is is een begrenzer als je deze ideeën gaat doorvoeren.... 100+ km/h is leuk maar 100 op de rollerbank niet.
 
oke,, ik ga de stage 6 pro 70cc halen na goed overleg met de dealer,
alleen weet iemand een goede setup met het volgende,
andere variateur
andere koppeling
andere krukas
andere carb
mishien nog iets , heeft iemand een goede setup voor een 70cc stage 6 pro , alvast bedankt:)
 
Wat is er zo ongelooflijk mooi aan dat je over de 100 kan dan?
persoonlijk moet ik er niet aan denken, leuk voor een keertje maar om elke met zo'n lawaai rond te rijden.. en de slijtage..

maargoed, een stage 6 koppeling rijdt wel lekker, makkelijk af te stellen en goede kwaliteit, verder een multivar of een doppler vario, met doppler krukas?
En een carb 17,5 is lekker makkelijk, maar misschien dan wel wel een tikkeltje klein..
 
Ik zou lekker een hebo verstelbare koppeling halen, stuk goedkoper en net zo goed. Verder een multivar oid, asje van rito of power1, 17,5 carb is groot zat.
 
Back
Top