Welke 70cc is presteert beste met mijn setup???

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Snoeijzzzzz
Ik heb dus als setup: Giannelli Reverse+Polini Race Koppeling+Polini Race Vario. Hij gaat nu als top 115 op mijn blauwe aerox teller, maar ik wil binnenkort graag een 70 eronder gooien+natuurlijk andere carb., want wil sneller optrekken en harder gaan. Moet niet teveel kosten, wat zijn jullie ideeen hierbij?????

Thxzzzzzzz

http://home.wanadoo.nl/voo/brommers/mijnbrommers.html

Als je 115 gaat op je tellertje dan zal je met een 70cc misschien 5 Km/h harder gaan. ik zou een MHR TEAM 70cc kopen.. Die uitlaat is toch niet geschikt voor een 70cc
 
Originally posted by Snoeijzzzzz
Jawel die uitlaat is voor 50cc en voor 70cc. Presteer ook onder 70cc en er klopt geen ene zak van wat je zegt; 5km harder met 70. Dus niet hé!!!!

Doe niet zo blij man... :|

Je ziet toch dat het een beetje cynisch is.

115 ... :) Hehehe als jij een digitale teller monteert schrik je ECHT wel! Man ik ga dan 'maar' 101. 115 :r

Oja je vraag; een laagtoerige 70cc, hebo alu 70, gietijzeren 70cc. en een 21mm. En andere krukas, want JA die heb je nodig blabla nee kan niet zonder.. blabla nee is te slap.... blalbla jij je zin.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Doe niet zo blij man... :|

Je ziet toch dat het een beetje cynisch is.

115 ... :) Hehehe als jij een digitale teller monteert schrik je ECHT wel! Man ik ga dan 'maar' 101. 115 :r

Oja je vraag; een laagtoerige 70cc, hebo alu 70, gietijzeren 70cc. en een 21mm. En andere krukas, want JA die heb je nodig blabla nee kan niet zonder.. blabla nee is te slap.... blalbla jij je zin.

100 digi red je nog geen eens met alleen een andere uitlaat en vario vandaar.. check my setup ik mag blij zijn als ik de 115 haal
 
Originally posted by AEROXL'VELD
als jouw 70cc niet meer toeren draait dan je org. cil ga je nix harder tenzij je een langer vertanding monteer!!!!!
en koop een dr70 is tuned ofzo 19mm en je gaat best lekker.

JE GAAT DUS WEL HARDER!

je hebt meer vermogen (als het goed is) en dus kan je meer weerstand overwinnen DUS ga je harder
 
Originally posted by SRally
Aerox teller wijkt echt zoveel af.

Gast hier met een speed control en NRX: 110 teller :|

Andere gast onbegrensd meer niet, hoppa 80-90 teller. |(

mja ik rijd met metal en hebo vario ook teller uit, 95 ofzo, gaat tot 90 :| mja meestal leg me top op zo'n 90 teller geen wind tegen gata ie gemakkelijk zo'n 95

ohw ja beta teller he
 
Uhm ?? 115 op je teller ?? Teller eruit ?? Zal wel aan die nieuwe modellen liggen ik heb een oude aerox met een DR70 (ja niet zo stoer) Metal (gaar ja) Polini speed control (geen dip :P) en speed clutch en rij 'maar' 100 op mijn teller en het voelt niet alsof ik maar 70 rij ofzo denk toch wel dat ie iets van 90 digi rijdt. Dus volgens mij klopt er iets niet met jouw teller hoor.
 
Mwaj trouwens mijn teller loopt tot 120km/h. En dat zal best wel dat van mijn teller geen ene aars klopt, maar dat elke scooterteller klopt geen fuck van. Auto heeft naast me gereden ongeveer 100 a 105 echte km's.
 
conclusie: tellers kloppen geen zak van!

welke cil jij wil hang een beetje van je budget af, want ik weet niet wat jij 'niet te veel' noemt.

als je een beetje snel wilt met niet al te hoge kosten moet je een beetje denken aan: dr70(tuned),gilardoni, mhr replica, hebo alu 70

ps: schrijf eerst ongeveer je budget neer.
 
Originally posted by Snoeijzzzzz
Mwaj trouwens mijn teller loopt tot 120km/h. En dat zal best wel dat van mijn teller geen ene aars klopt, maar dat elke scooterteller klopt geen fuck van. Auto heeft naast me gereden ongeveer 100 a 105 echte km's.


Uhm, autoteller is GEEN echte km's. Met jouw setup haal je geen 100-105, mgoed, geef eens 2 tientjes uit en koop een digiteller. Met 90 digi mag jij je handjes dicht knijpen.
 
Back
Top