Welke 2takt olie yamaha aerox

teunn

New Member
Hallo
Ik ben pas begonnen met het rijden op een yamaha aerox en ik wil graag jullie mening over kroon oil tornado 2takt olie ik ben van plan om die in me tank te gooien wil weten of dit een goed plan is?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo
Ik ben pas begonnen met het rijden op een yamaha aerox en ik wil graag jullie mening over kroon oil tornado 2takt olie ik ben van plan om die in me tank te gooien wil weten of dit een goed plan is?
Zolang je maar 2T olie gebruikt zal het allemaal wel meevallen ken mensen die gewoon de action meuk erin knallen, kan gewoon.
Gebruik zelf castrol en meng zelf ook, gewoon doen weetje zeker datje smering hebt.
Wel op één of andere manier je olie reservoir afdoppen, legen of helemaal eruit.
En houdt je aan de juiste mengsmering, hanteer zelf 1:40 dat betekend dat je per liter brandstof 25ml olie mengt.
Maar eigenlijk had je hier allemaal met de zoekfunctie achter kunnen komen ;)
 
Last edited:
als het echt allemaal hoogtoerig is dan zou ik niet bezuinigen op olie. Neem aan dat je zelf moet mengen en geen pomp meer hebt? Ik rij zelf met mijn polini Evo met Castrol A747.

Mocht je met pomp rijden let dan even op dat je olie daar ook voor geschikt is (de meeste olie is dat wel, A747 bijvoorbeeld alleen niet)
 
Back
Top