This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welk type Bidalot ..

Status
Not open for further replies.

Jan_Kaas

Well-Known Member
Hey,
ik kan van m`n buurjongen een bidalot uitlaat kopen. Heb em nu dus ook thuisliggen om ff te testen. Hij zei dus dat het een c16 was. Kijk ik naar die bocht. Lijkt het wel op een yasuni Z of R

http://freefilehosting.net/bin/?id=rdj2lq3b

Deze heb k ff van internet gehaald, en ja ik weet dat deze voor pia is.

Iig, die uitlaat heeft dus ook zo`n tailpijp.

En het is gewoon een echte Bidalot want dat plaatje is er ook opgelast..

Als ik dan naar een yasuni Z kijk, lijken ze wel verdomd veel op elkaar.. Ze hebben allebei ook geen veertje bij de tailpijp enzo..

Kan iemand mij hier ff duidelijkheid over geven, welke uitlaat dit is?


mzzl:*

edit: Oja, ik kan er zelf nu ff geen foto van maken omdat m`n moeder de digi mee heb..
 
Troepa said:
Z als goed is, geen veertje bij demper en dat heb r wel, en bocht van c16 looptveel anders

Ja dat een bocht van c16 anders loopt was ik ook al achter, maar sinds wanneer bestaat r een bidalot Z :X ?

edit:
Zou natuurlijk ook een bidalot S2 kunnen zijn * zoals marcel mij via msn vertelde :+:+:+* maar dan is dit zeker het oude model met carbon demper? Want zie nu alleen maar op internet met blauwe demper ..
 
Last edited:
DME3 said:
Het is een bidalot S2 met een yasuni demper. Presteert ongeveer als een yasuni R.

Ja maar voor de duidelijkheid Hij heeft dus een carbon demper Het is dus niet dezelfde als @ foto, maar hij heeft wel dezelfde tailpipe e.d..


Naja ik ga er gewoon vanuit dat het een S2 is dan Probeer het fnaaf wel ff uit of het loopt en maak r ook nog wel ff foto van als het dan nog niet bewezen is ..


mzzl:*
 
Status
Not open for further replies.