Ik ben van plan een 70cc top performaces op mijn vivacity 3 2t te zetten maar kan geen ander spruitstuk vinden voor peugeot horizontaal dan de 24mm insteek, hebben jullie toevallig nog andere spruitstukken gezien op het internet? of een 17,5mm carb die op het peugeot horizontaal blok past
Ik kan zelf geen ander spruitstuk die past op mn vivacity 3 vinden dan de 24mm insteek, ik krijg vooral voor de peugeot verticaal, carb daarintegen wel van dellorto
PEUGEOT VIVACITY ZENITH BUXY Afgelezen kilometerstand Geen ruil/ annulering/ garantie mogelijk Meerdere vergelijkbare aanwezig framenummer Typegoedkeuring nummer eerste toelating Bouwjaar
www.bmsparts.nl
dan heb je ook nog onderstaande maar die ben ik allang niet tegen gekomen bij peugeot.
nlaatstuk / Spruitstuk Speedfight 2, Buxy, zenith, Trekker, Vivacity, TKR, Squab, Speedake en alle Peugeot scooters met Vertikaal motor. Voor Dellorto carburateur van 17,5mm tot 21mm (Prijs : 12.50 EUR)
www.motorkit.com
maar waarom kan je neit alleen de cilinder vervangen? en spruitstuk en of carburateur gewoon hergebruiken.
Bestel hier uw nieuw spruitstuk voor de Peugeot Ludix Jetforce of Speedfight 3. Bij ons kun je terecht voor al je scooteronderdelen. Altijd vlot geleverd!
<p>Onbegrensd spruitstuk voor alle uitvoeringen van de Peugeot Ludix. <br />Dit spruitstuk heeft een verbeterde doorlaat waardoor een betere reactie op het gas wordt verkregen, de doorlaat wordt verhoogd tot 21mm. <br />Een groter spruistuk is absoluut on
Pipe d'admission Doppler S2R aluminium Peugeot Ludix - Speedfight 3 4 DOPPLER CG.465278 au prix de 25,95 €,
www.motorkit.com
Die doppler, van Motorkit. Geen idee of deze website betrouwbaar is. Reviews zijn niet fantastisch. Er raar (als die bestaat) dat die nergens op een Nederlandse site te koop staan.
PEUGEOT VIVACITY ZENITH BUXY Afgelezen kilometerstand Geen ruil/ annulering/ garantie mogelijk Meerdere vergelijkbare aanwezig framenummer Typegoedkeuring nummer eerste toelating Bouwjaar
www.bmsparts.nl
dan heb je ook nog onderstaande maar die ben ik allang niet tegen gekomen bij peugeot.
nlaatstuk / Spruitstuk Speedfight 2, Buxy, zenith, Trekker, Vivacity, TKR, Squab, Speedake en alle Peugeot scooters met Vertikaal motor. Voor Dellorto carburateur van 17,5mm tot 21mm (Prijs : 12.50 EUR)
www.motorkit.com
maar waarom kan je neit alleen de cilinder vervangen? en spruitstuk en of carburateur gewoon hergebruiken.
Ik zie dat ik zijn vraag niet helemaal goed begrepen heb, ts zegt dat die alleen maar een spruitstuk met insteek van 24 mm kan vinden en opzoek is naar 17,5. Mijn simpele brein dacht 24 mm zijn die rubberen spruitstukken die ik dan weer link met delorto. Dus moet die opzoek zijn naar gurtner. my bad