Welk spruitstuk peugeot horizontaal?

Vivacity3Jesse

New Member
Ik ben van plan een 70cc top performaces op mijn vivacity 3 2t te zetten maar kan geen ander spruitstuk vinden voor peugeot horizontaal dan de 24mm insteek, hebben jullie toevallig nog andere spruitstukken gezien op het internet? of een 17,5mm carb die op het peugeot horizontaal blok past

Last edited:
Advertisement - register to remove this

2 takt of 4 takt? Oh nvm staat in de beschrijving
:grin:
Post automatically merged:

welk van de onderstande carburateur heb jij

maar voor beide carburateurs het spruitstuk

dan heb je ook nog onderstaande maar die ben ik allang niet tegen gekomen bij peugeot.

maar waarom kan je neit alleen de cilinder vervangen? en spruitstuk en of carburateur gewoon hergebruiken.

Last edited:
Hier een paar,

Die doppler, van Motorkit. Geen idee of deze website betrouwbaar is. Reviews zijn niet fantastisch. Er raar (als die bestaat) dat die nergens op een Nederlandse site te koop staan.

Last edited:
2 takt of 4 takt? Oh nvm staat in de beschrijving
:grin:
Post automatically merged:

welk van de onderstande carburateur heb jij

maar voor beide carburateurs het spruitstuk

dan heb je ook nog onderstaande maar die ben ik allang niet tegen gekomen bij peugeot.

maar waarom kan je neit alleen de cilinder vervangen? en spruitstuk en of carburateur gewoon hergebruiken.
Een vivacity 1 heeft een verticaal blok, Viva 2 (of New) heeft een horizontaal blok. Alles wat je hier noemt past niet, is voor verticale blokken.

Een vivacity 1 heeft een verticaal blok, Viva 2 (of New) heeft een horizontaal blok. Alles wat je hier noemt past niet, is voor verticale blokken.
Ik zie dat ik zijn vraag niet helemaal goed begrepen heb, ts zegt dat die alleen maar een spruitstuk met insteek van 24 mm kan vinden en opzoek is naar 17,5. Mijn simpele brein dacht 24 mm zijn die rubberen spruitstukken die ik dan weer link met delorto. Dus moet die opzoek zijn naar gurtner. my bad

Back