Welk spruidstuk polini 21mm carb

Sander2604

New Member
Goedenmiddag, ik heb een standaard 2 takt piaggio 50 cc blok, en heb zojuist een 21 mm carberateur van polini met opschuifaansluiting (klem) aan de spruitstuk kant gekocht. Alleen kan ik hiervoor niet de juiste spruitstuk vinden. Weet iemand welk spruitstuk ik nodig ben of kan gebruiken?
 
Advertisement - register to remove this

Jij schrijft dat je een standaard 50cc blok hebt. Daarmee geef je de indruk een 50cc cilinder te hebben. Dus houd je een beetje in of wees concreet in je bericht. Simpele ziel.

Wat betreft de carburateur, probeer zelf of die past in het spruitstuk. Zo niet dan meet je de aansluiting van de carburateur op en ga je gericht zoeken.

Succes.
 
Jij schrijft dat je een standaard 50cc blok hebt. Daarmee geef je de indruk een 50cc cilinder te hebben. Dus houd je een beetje in of wees concreet in je bericht. Simpele ziel.

Wat betreft de carburateur, probeer zelf of die past in het spruitstuk. Zo niet dan meet je de aansluiting van de carburateur op en ga je gericht zoeken.

Succes.
Ik weet niet waar jij leest dat hij ‘standaard’ is, ik beschreef welk blok het is. Hou je het een beetje netjes?

Aansluiting naar spruitstuk is 24mm opschuif, heb heel het internet al afgezocht maar kan geen goeie vinden. Daarom mijn vraag hier
 
Goedenmiddag, ik heb een standaard 2 takt piaggio 50 cc blok, en heb zojuist een 21 mm carberateur van polini met opschuifaansluiting (klem) aan de spruitstuk kant gekocht. Alleen kan ik hiervoor niet de juiste spruitstuk vinden. Weet iemand welk spruitstuk ik nodig ben of kan gebruiken?
“Goedenmiddag, ik heb een standaard 2 takt piaggio 50cc blok…”

Wat is dan een niet-standaard 50 2 takt piaggio 50cc blok als ik vragen mag?
 
Dit is nou het leuke van internet, we sturen berichten maar vaak missen we informatie om een goede reactie te geven. De topicstarter probeert extra informatie te geven, maar die wordt door de meeste mensen anders geïnterpreteerd. Het is handig om te hele setup te vermelden voor adviezen en vragen, of iets een "carter" te noemen als je het "blok" bedoelt. In ieder geval, blijf op elkaar normaal en netjes reageren. Ook als je antwoorden krijgt die je niet verwacht.

Is dit trouwens wat je zoekt: https://www.k-parts.nl/spruitstuk-p...mm-gilera-piaggio-o-a-polini-cp-dellorto-phbg
 
Juist nu snap ik wat hij wel bedoelt, hij refereert aan de carters en dan met name het gedeelte waar het membraan en spruitstuk op komt. Dit deel van het carter is niet anders dan de 125-180cc blokken, en dus zou een spruitstuk van een 125cc blok hier ook op passen.

Ik weet niet wat de diameter is van zo’n spruitstuk, maar wellicht pas jouw carburateur daar ook op. Deze zijn ook een stuk goedkoper dan die draaibare die Bas stuurde. Even meten wat de diameter van de kelk van de carburateur is en dan kijken of dat overeenkomt met de binnendiameter van het spruitstuk.

 
Ja
Je had beter afgeweest met een insteek Carb , een klem ,opschuif Carb word meestal bij AM6 blok toegepast.
Ja daar ben ik nu ook achter gekomen, voor de volgende keer wordt dat hem wel!
Post automatically merged:

Hey Bas, ik zie bij de foto’s van dat spruitstuk wel een klemmetje, betekent dat dan niet dat het alleen voor opschuif is?

En de gene die Storm stuurde past ook niet, mijn carb heeft niet zon inhammetje namelijk..
Dit is nou het leuke van internet, we sturen berichten maar vaak missen we informatie om een goede reactie te geven. De topicstarter probeert extra informatie te geven, maar die wordt door de meeste mensen anders geïnterpreteerd. Het is handig om te hele setup te vermelden voor adviezen en vragen, of iets een "carter" te noemen als je het "blok" bedoelt. In ieder geval, blijf op elkaar normaal en netjes reageren. Ook als je antwoorden krijgt die je niet verwacht.

Is dit trouwens wat je zoekt: https://www.k-parts.nl/spruitstuk-p...mm-gilera-piaggio-o-a-polini-cp-dellorto-phbg
 
Back
Top