welk slot ?

copyfile

Well-Known Member
Ik heb effe een vraagje ik heb een nieuwe scooter gekocht :) maar moet er nog een slot bij hebben wat is nu echt een goed merk en goede lengte etc. etc. ? alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

ik heb abus 180cm. Ik weet niet of ze hem nog hebben liggen in de winkel, want hij is wel al 3 jaar oud. Staat soms wel nogal debiel als je met dat slot staat te worstelen om het geplooid te krijgen, maar is verder wel erg handig omdat je altijd wel rond een paal ofzo raakt.
 
ik heb pyton, maar ben van mening, dat dat niet zo gek veel uit maakt, als je gewoon zorgt dat je een goed stevig slot hebt(wat de meeste sloten wel zijn) zit het goed.

Als ze je scoot willen meenemen, pakken ze hem toch wel, of je der nou een slot van 120 euro aan hebg hangen of 1 van 60 euro

grtzz :)
 
Kep een abus van 160 euroo :eek:
Ik vonnut een beetje duur maja, ik vin niet dat je daar op moet gaan besparen he
En ik zie wel dat t kwaliteit is, hijs bv een stuk zwaarder dan het slot van een maat van me terwijl ie toch korter is.
(die van mij is 150 cm en die van hem iets van 190cm)

Ook vin ik het wel een makkelijk slot, je moet de einden van de kabel in elkaar steken en daar gaat een klein beugeltje doorheen wat helemaal verdwijnt in het slot zelf.

Laterz, Michiel
 
Ik heb een cyclops(+- 120 euro) eentje met de grijze hoes eromheen. vind wel dat je een goed slot moet kopen als je een duurder slot koopt is hij meestal ook beter art heeft sterretjes en plusjes, de sterretjes voor het gehele slot(slot+ketting) en het plusje alleen voor het slot. Voor je verzekering is het ook van belang. Ben trouwens zeer tevreden met me slot makkelijk los te maken. je kan ook gewoon 1 helft los maken dus niet dat je met een slot en een ketting in je klauwe staat.
 
en ik heb een boaslot, maar daar heb jij niet zoveel aan :). is opzich een erg handig slot hoor. Die krijg je niet zomaar uit je scooter :P

een python is een goedkoop en goed slot. Wel een langere nemen (120 cm ofzo) om zoals al gezegd is makkelijker aan een paal ofzo te bevestigen.
 
Back
Top