This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welk merk is de rode kop cilinder? en rest van setup?

Status
Not open for further replies.

AeRoXeR

Well-Known Member
ik ga beginnen met een Aerox project
maar dan met een 50cc
ik ga voor de looks en het optrekken
ik had gehoord dat er een of andere cilinder is
genaamd rode kop of rode top die heel goed optrekt...

van welk merk is die cilinder?

hebben jullie verder ook nog suggesties over de verdere setup?
(BEHALVE UITLAAT) dat word namelijk een:
Ninja twinner of een Turbokid R twinner of iets wat appart is...

M.v.g.

zoals chiel zegt...

rest van setup kan uitgebreid, maar hoever wil je gaan/hoeveel wil je uitgeven, kijk gewoon beetje rond op forum...
ik zou iig niet voor 1 van die 2 pijpen gaan....

Originally posted by SBK 2001
zoals chiel zegt...

rest van setup kan uitgebreid, maar hoever wil je gaan/hoeveel wil je uitgeven, kijk gewoon beetje rond op forum...
ik zou iig niet voor 1 van die 2 pijpen gaan....

ik doe het niet voor de uiterste snelheid weet je...
mij gaat het om het uiterlijk
met een snelheid van ongeveer 100 km p/u ben ik allang tevreden
ook al ligt het er wat onder...

maar weten jullie niet een SNELLE 50cc voor op een Doppler krukas? en evt. voor een Ninja twinner?

M.v.g.

wat ik zo vreemd vind! je zet wel r-force bij mhr 50. omdat ie nogal hoogtoerig is. maar niet bij de snelle gietijzeren 70. daar moet ie het nog prima op doen toch?? ( due plus)

Originally posted by art`
wat ik zo vreemd vind! je zet wel r-force bij mhr 50. omdat ie nogal hoogtoerig is. maar niet bij de snelle gietijzeren 70. daar moet ie het nog prima op doen toch?? ( due plus)
heeft met het volume van de uitlaat temaken meer info zal vast wel in de
te vinden zijn.

Bart Nrg Mc2, bedankt voor je sites, maar ik heb er eigenlijk niet veel aan. toch bedankt!

Art', volgens mij heb je op de verkeerde pagina gereageerd & bedoel je eigenlijk de pagina van Bart Nrg Mc2.

& DNA Menno, ik doe het voor het uiterlijk & niet voor de snelheid en daarom zijn die uitlaatjes WEL geschikt. En nog even over dat afstellen van een Ninja Twinner of wat dan ook, ik wil hem toch af latten stellen bij mijn bekende en hoog geprezen dealer TWINS in GERWEN!!!

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik kan trouwens ook zo voorspellen wat hij je aanraadt; Yasuni R...

dat is dan jammer,
maar als ik aan twins vraag of hij hem zo met die uitlaat kan afstellen doet hij dat en hij zou er ook niet moeilijk over doen
als hij maar betaald krijgt...

M.v.g.

tja als jij een yasuni geen mooie uitlaat vindt.. 100 teller haal je wel met een goede uitlaat. maar daar zal i kniet over zeuren: rooie top wil je halen. beter dr halen voor je trek kracht want rooie top is al aardig snel.c4 lagers is mayb beetje overdreven he

Status
Not open for further replies.