welk merk/bedrijf is dit?

$aint

holy scootertuning
is er iemand die mij kan vertellen van welk bedrijf dit logo is?
(stond aan de binnenkant van een 40mm zuigertje)
 

Attachments

  • merkteken.jpg
    merkteken.jpg
    4.6 KB · Views: 279
Advertisement - register to remove this

CiRox said:
is et niet gewoon van een vaag onbekend 'stnd. imitatie zuiger' bedrijfje..?
of heb je em van een hoog toerige cilinder? (evo,mhr oid..)

ik weet absoluut niet waar die uitkomt, wel dat ie bijna gelijk is aan een standaard mina-zuigertje en dat ie twee zuigerveren heeft, dus al te interessant zel het niet zijn.
Ik ben gewoon nieuwsgierig:)
 
ik denk dat je daar niet zo snel achter zal komen, aangezien die imitatie zuiger bedrijfjes meestal wel onbekend blijven... tenzij je dealer ze verkoopt en het toevallig weet...
 
tccd volgens mij

edit : ik heb hier een zuiger liggen voor zundapp waar hetzelfde teken in staat . het zit in een wit doosje en is nogal erg imitatie zegmaar

er staat niks op behalve een pijltje :p

kan ook een vroege asso zuiger zijn , aangezien het wel lijkt of er in het tekentje AW staat , wat staat voor Asso Werke
 
Last edited:
melf #50 said:
tccd volgens mij

edit : ik heb hier een zuiger liggen voor zundapp waar hetzelfde teken in staat . het zit in een wit doosje en is nogal erg imitatie zegmaar

er staat niks op behalve een pijltje :p

kan ook een vroege asso zuiger zijn , aangezien het wel lijkt of er in het tekentje AW staat , wat staat voor Asso Werke

Het asso logo ziet er heel anders uit en bestaat al een tijdje volgens mij?

Is het nou een TCCD ding of niet?
M.a.w. hoort dat kale doosje bij een TCCD-cilinder of niet?
En maakt TCCD niet alleen maar alu cilinders?
 
$aint said:
Het asso logo ziet er heel anders uit en bestaat al een tijdje volgens mij?

Is het nou een TCCD ding of niet?
M.a.w. hoort dat kale doosje bij een TCCD-cilinder of niet?
En maakt TCCD niet alleen maar alu cilinders?

het doosje hoort bij de zuiger maar er staan alleen nummers op , dus ik zou niet weten wat voor zuiger het is..

er worden ook wel losse zuigers gemaakt door tccd
 
gevonden! :)

ik zat even te denken, het logo kwam me bekend voor... dus eff rondgesnuffelt in me oude citta shit.. en tadaa... het is een imitatie merk van zuigers..(btw het tekentje moet je andersom doen, nu heb je em ondersteboven..;))

op het doosje staat het logo; en daarnaast staat: Engine Parts... :X
 
CiRox said:
gevonden! :)

ik zat even te denken, het logo kwam me bekend voor... dus eff rondgesnuffelt in me oude citta shit.. en tadaa... het is een imitatie merk van zuigers..(btw het tekentje moet je andersom doen, nu heb je em ondersteboven..;))

op het doosje staat het logo; en daarnaast staat: Engine Parts... :X

koel:)

We hebben nu dus iets gevonden, maar weten niet waar het voor staat :D

Jammer dat je niet een plaatje als zoekbevel vor google kan gebruiken ofzo...
 
idd , ik weet dat ik een zuiger heb met het zelfde logo , maar er is nergens bekend wat het is.... en nu hebben we met z'n drieen zo'n zuiger een zuiger waar we niet van weten wat het is :D
 
Er staat bij jullie verder ook niets op of in die zuiger?

Bij mij alleen bovenop het nummer 96.
Ook te irritant dat ik weer geen idee heb waar die zuiger vandaan komt/waar die bij hoort.
 
in de zuiger staat bij mij alleen 1 keer dat logootje... tjah meer kan ook bijna niet in een zuiger van 38,4mm :X
van de buitenkant kan ik nix lezen, want er zit nu een dikke laag roet op...

hoezo waar die vandaan komt of bij hoort?
gewoon een vervangingszuiger voor je stnd. cilinder...van je brommerboer vandaan..;)
 
CiRox said:
in de zuiger staat bij mij alleen 1 keer dat logootje... tjah meer kan ook bijna niet in een zuiger van 38,4mm :X
van de buitenkant kan ik nix lezen, want er zit nu een dikke laag roet op...

hoezo waar die vandaan komt of bij hoort?
gewoon een vervangingszuiger voor je stnd. cilinder...van je brommerboer vandaan..;)

Dat is dus het rare, ik heb nooit een losse 40mm zuiger gehaald, behalve 1x een pia zuiger (pen12 dus), dus heb ik geen idee waar dat ding vandaan is gekomen :p

Melf, kun je wat van die nummers posten, dan kan ik ff zoeken
 
ik denk dat de volgende nummers bij Huige Import wegkomen btw..

het nummer : 6830867 staat gewoon op het doosje

daarachter staat : 983062 als ordernummer

verder dus : zuiger 6,3 (denk dat daarmee pk's worden bedoeld , zundapp :rolleyes: )
en dan 39 (diameter dus ) , dan nog het nummer SD0650

en d'r staat op dat ie voor zundapp std is...
 
Back
Top