Welk koppelingshuis?

Sr street Luc

Vieze poater!
Ik heb de afgelopen 2 weken, 2 standaard koppelingshuizen eiervormig gereden, erg irritant..:p

Dus nu d8 ik van ik ga maar eens een verstevigd koppelingshuis kopen.. Nu heb ik gehoord dat het stage6-huis je koppelingssigmenten wegvreet, dus die word het dan niet..

Nu twijfel ik tussen het metrakit-huis en de wingbell.. Het metrakit-huis is goedkoper, dus die zou ik het liefste hebben, maar het moet niet zijn dat deze ook zosnel je sigmenten verslijt.. Want dan word het de wingbell..

Iemand ervaring met het MK huis?
 
Advertisement - register to remove this

Jawel:). Ze zijn erg goed. Ik rijd er al mee vanaf 2005 en dat huis is nogsteeds in orde. Inmiddels heb ik dat huis mee verkocht met de verkoop van mijn complete sprintscooter. Ik heb voor mijn nieuwe sprinter weer precies dezelfde gekocht. Ze vreten geen segmenten op, ze zijn steviger als een wingbell en ze zijn ook nog eens lichter als een wingbell.
 
ik gebruik std koppelingshuizen , ook wel die van RMS bijv.

weet je zeker dat je niet gewoon de buitenkant een beetje krom hebt?

en niet de binnenkant dus?

en normaal gebeurd dit niet , draait het soms net te veel toeren oid?
 
Draait niet teveel toeren.. tussen die 10 en 11000 op de bank bij epc..

Denk dat het krom is omdat hij erg schokt met optrekken, en toen ik de nieuwe erin deed nietmeer.. En nu dus weer wel..

Maar dan word het dus het Metrakithuis:) thx voor de info
 
Wat voor oorzaken kan het allemaal hebben dan? Mijn setup is alst volgt..

Dr70
yasuni R
mhr2000 vario
malossi torquedriverding:p
malossi deltaclutch

Heb erin, 5gram rollen, paarse drukveer en mhr zwarte trekveren(niet op het strakst)
 
Ik had met een deltaclutch dat mijn std koppelinghuis zelfs ging scheuren. Dit was wel op minarelli, ook met dr70 en een std phantom uitlaatje. Originele huisjes kunnen niet veel hebben vind ik.

Vriend van mij, met een runner, heeft dezelfde setup als jij, ipv de yas r een reverse. Zelfs met een std koppeling trekt die het huis al uit proportie.
 
Mja, ik en een vriend van me reden ook allebij met Dr70 en shot en hier is het standaard koppelingshuis nog nooit krom getrokken oid...( @ mina )

Ik denk eerder ook dat het ergens anders aan ligt, aangezien het mij sterk lijkt dat de koppelingshuizen het niet kunnen hebben...
 
Ja, waarschijnlijk ligt het aan de lucht om het huis heen :?.

Ik zeg niet dat het bij iedereen gaat gebeuren. Sommige scooters hebben er last van en zeker als je koppeling er hard in klapt, wat veel scooters juist niet hebben.
 
Back
Top