aerox tuner HOO FUCK!!! 5 May 2006 #1 hey k heb ff een vraag voor jullie omdat k er nou ook weer niet zo super veel verstand van heb. welk frame is gelijk aan dat van een slider? of past een minarelli verticaal in?
hey k heb ff een vraag voor jullie omdat k er nou ook weer niet zo super veel verstand van heb. welk frame is gelijk aan dat van een slider? of past een minarelli verticaal in?
DME3 zeg maar Dimitri 5 May 2006 #2 Een MBK stunt frame is het zelfde als van een stunt Upvote 0 Downvote
DeJongh Well-Known Member 5 May 2006 #3 Wat is dit voor gekke vraag Iedere scooter heeft weer een ander frame :! Welk blok onder welke scooter ligt kun je wel met de search/google vinden... Upvote 0 Downvote
Wat is dit voor gekke vraag Iedere scooter heeft weer een ander frame :! Welk blok onder welke scooter ligt kun je wel met de search/google vinden...
deRuiter. ex-Speed member 5 May 2006 #4 Sommige Aprilia SR (wel het oude model) pas een mina vert. blok onder... Upvote 0 Downvote
betatuning pooier 5 May 2006 #5 sr viper idd yamaha bws dat ik weet verder hou ik me niet zo bezig met verticaal Upvote 0 Downvote
A aalsmeerforza Manston Power 5 May 2006 #6 aprilia amico is ook nog mina verticaal Upvote 0 Downvote