Welk cilinder?

Davey0413

New Member
Hey, ik had een vraag. Ik krijg binnenkort een leovince tt voor onder mijn aerox. Dit is volgensmij een vrij goeie uitlaat zover ik weet. Ik zit al een tijd te denken aan een 70cc. Heeft iemand ervaring met stage 6 streetrace/ mkii sport pro? Of zouden jullie eerder een airsal xtreme 77cc halen?
Ik hoor het graag!
 
Advertisement - register to remove this

Niet met die uitlaat in elk geval. Leovince is niet echt een wereld merk ofzo voor scooteruitlaatjes. Beter je centen in een yasuni R steken. Kan op 50 en laagtoerige 70cc prima
 
Ik heb onlangs een Leovince tt onder mijn Aerox gezet icm een Stage6 50cc steetrace en een Malossi multivar. Het was even zoeken naar de juiste afstelling maar nu loopt hij als een krankzinnige! Ik heb geen ervaring met Yasuni maar de Leovince bevalt prima. Niet al te luid maar je merkt zeer zeker het verschil in prestaties!
 
Ik heb onlangs een Leovince tt onder mijn Aerox gezet icm een Stage6 50cc steetrace en een Malossi multivar. Het was even zoeken naar de juiste afstelling maar nu loopt hij als een krankzinnige! Ik heb geen ervaring met Yasuni maar de Leovince bevalt prima. Niet al te luid maar je merkt zeer zeker het verschil in prestaties!

Dan ben je ook niet veel gewend.. Als een krankzinnige. :eek:
 
Ik heb onlangs een Leovince tt onder mijn Aerox gezet icm een Stage6 50cc steetrace en een Malossi multivar. Het was even zoeken naar de juiste afstelling maar nu loopt hij als een krankzinnige! Ik heb geen ervaring met Yasuni maar de Leovince bevalt prima. Niet al te luid maar je merkt zeer zeker het verschil in prestaties!
Dat krankzinnige zal wel meevallen.... leovinci is leuk voor 2 dagen en dan is de meeste demperwol wel ver doorheen gebrand en begint ie een tering geluid te maken daar word je krankzinnig van.... verschil zul je wel merken maar volgens mij heb je de vraag van de topicstarter niet eens gelezen...
 
Dat krankzinnige zal wel meevallen.... leovinci is leuk voor 2 dagen en dan is de meeste demperwol wel ver doorheen gebrand en begint ie een tering geluid te maken daar word je krankzinnig van.... verschil zul je wel merken maar volgens mij heb je de vraag van de topicstarter niet eens gelezen...
Oké oké, krankzinnig was misschien niet de juiste woordkeuze. Toch ben ik heel erg te spreken over de prestaties van mijn setup.
Ik heb de vraag van de ts wel gelezen en wilde hem eigenlijk kenbaar maken dat je met een 50cc stage6 ook goede prestaties kan hebben icm de Leovince tt.
Nogmaals; ik heb geen ervaringen met Yasuni. Ze zullen ongetwijfeld betere prestaties leveren en breder inzetbaar zijn bij diverse cilinders. Zoals ik al zij is mijn ervaring met Leovince tot nu toe goed. Dat hij niet echt geschikt is voor een 70cc is mij bekent maar dat wist de ts waarschijnlijk niet. Vandaar mijn optie 50cc streetrace.
Dat de Leovince snel veel geluid zal gaan maken is mij niet bekent. Ik ken dit merk nog uit de tijd van de Puch maxi en de Cita. Het waren toendertijd verreweg de beste uitlaten die je kon kopen. Ze waren toen erg duur maar je kreeg waar voor je geld. Jammer dat ze nu qua naam ingeboet hebben in de scooterwereld.
Mocht de ts toch een 70cc of 77cc willen, kan ik hem niet van goedbedoelde adviezen voorzien aangezien ik daar geen ervaringen mee heb.

Gr Robin
 
Mijn ervaring met leovince handmade altijd goed geweest niks geen klachten heb zelf al 11 jaar de zelfde rvs handmade 70 race uitlaat nooit problemen mee gehad en is echt een aanrader als je er nog aan kunt komen 1 tip laat er een keurmerk op tiglassen want hij is niet echt street legal maar hij is het echt waard als je er aan kunt komen om hem aan aan je setup toe tevoegen kijk de foto welke uitlaat ik bedoel Screenshot_20230126_185637_Chrome.jpg
 
Last edited:
Back
Top