Welk blok voor onder m'n scooter

Sandertjuhh

New Member
Beste mensen,
Mijn scooter , een Kymco agility 50 16 inch uit 2010 heeft een warmloper gehad en daarbij is de drijfstang gebroken en die heeft alles stuk geramd.
nu ben ik dus op zoek naar een ander blok en het is een gy6 blok alleen zit er een 16 inch wiel op.
Als ik 16 inch gy6 blok opzoek krijg ik niks behalve de 10/12 inch variant. Iemand enig idee welke scooters deze blokken ook hebben? Kan ze nergens vinden namelijk
 
Advertisement - register to remove this

Dat is een kymco eigen blok..

Volgens mij is dat blok speciaal ontwikkeld voor deze scooter.. Dus ook de enige waar dit blok onder zit.

Daarmee bedoel ik motorblok Gy6 voor Kymco Agility 16+

Andere kymcos hebben het kortere blok.
 
Dat is een kymco eigen blok..

Volgens mij is dat blok speciaal ontwikkeld voor deze scooter.. Dus ook de enige waar dit blok onder zit.

Daarmee bedoel ik motorblok Gy6 voor Kymco Agility 16+

Andere kymcos hebben het kortere blok.
Dit is een Kymco agility city 50 met 16 inch wielen, kan ik er toch geen 12 inch gy6 blok onder hangen? Onderstaand een foto van het blok, zal binnenkort duidelijkere foto maken
 

Attachments

  • 20210502_112720.jpg
    20210502_112720.jpg
    527.9 KB · Views: 7
Met een 12 inch blok past je achter wiel niet meer. Daarom is het blok wat je nou gebruikt ook langer.
 
Je zou even linker carter lengte kunnen opmeten, meet ik die van een 12inch op en kunnen we vergelijken.
Verder is het middelste en rechter carter hetzelfde. Zolang het linker gedeelte goed is, zet je gewoon alles over van een 10 of 12inch.
Kost je wel een pakking setje en donorblok.
Groet,
 
Back
Top