Gijs (L)R0berT(L) 19 July 2004 #41 De jeugd van tegenwoordig kent het verschil tussen pils en bier nietmeer...
stealth2000 . 19 July 2004 #42 Hertog jan, Grolsch, heineken als t moet. Maar iets speciaals op zn tijd is ook wel lekker zoals De Koninck
Hertog jan, Grolsch, heineken als t moet. Maar iets speciaals op zn tijd is ook wel lekker zoals De Koninck
mhrdna 2 beter dan 4 19 July 2004 #44 heineken en amstel en dommelsch maar murphy's gaat er ook wel in maar geen oranjeboom! echt te smerig(mijn mening dan)
heineken en amstel en dommelsch maar murphy's gaat er ook wel in maar geen oranjeboom! echt te smerig(mijn mening dan)
BetaDriver Unregistered User 19 July 2004 #46 grolsch, dommelsch, hoegaarden, heinenken, murphy's, palm, hertog....eigenlijk het meeste wel, alleen zijn oranjeboom en bavaria niet te drinken
grolsch, dommelsch, hoegaarden, heinenken, murphy's, palm, hertog....eigenlijk het meeste wel, alleen zijn oranjeboom en bavaria niet te drinken
ElmoRS Well-Known Member 19 July 2004 #49 Ik drink standaard freddy's, vind Amstel niet te zuipen en dan freddy's het liefst nog uit de beertender Gaan we uit eten dan neem ik Hoegaarden
Ik drink standaard freddy's, vind Amstel niet te zuipen en dan freddy's het liefst nog uit de beertender Gaan we uit eten dan neem ik Hoegaarden
D deem power! Well-Known Member 19 July 2004 #56 jupiler cristal bud en het lekkerst van alles---->CARLSBERG
M MisterP Fuelled By Heineken 19 July 2004 #58 ElmoRS said: Ik drink standaard freddy's, vind Amstel niet te zuipen en dan freddy's het liefst nog uit de beertender Click to expand... Same here, amstel is slootwater en zou niet de naam bier mogen dragen Verder gaan de fijnsteiners er ook wel in +ralf+ Maar: Freddy über allesch!! +ralf+
ElmoRS said: Ik drink standaard freddy's, vind Amstel niet te zuipen en dan freddy's het liefst nog uit de beertender Click to expand... Same here, amstel is slootwater en zou niet de naam bier mogen dragen Verder gaan de fijnsteiners er ook wel in +ralf+ Maar: Freddy über allesch!! +ralf+
G GiGi Keep the faith alive 19 July 2004 #59 Hertog Jan en Warsteiner En om te zuipen........Hertog en Warsteiner.