Opzorp Il Duce 18 July 2004 #21 Wit en speciaal bier maak je me blij mee, maar voor dagelijks gebruik koop ik bavaria. Maar eigelijk maakt het me niet zo heel veel uit, alle A merken vind ik wel okee te drinken.
Wit en speciaal bier maak je me blij mee, maar voor dagelijks gebruik koop ik bavaria. Maar eigelijk maakt het me niet zo heel veel uit, alle A merken vind ik wel okee te drinken.
Dennis ToetToet 18 July 2004 #22 Stealth-EVO50 said: zijn dat niet zoutjes? Click to expand... meen je dit?
Crazybond700 Koos oorlelloos 18 July 2004 #25 Remco 4 Life said: Tsjechies bier ownt! Gambrinus en Kozel Hier in Nederland: Grolsh en Hertog Jan gaan er goed in! Click to expand... Ja en daar krijg je iig een pul en voor de rest natuurlijk Grolsch en als er nix anders is de rest en hertog jan voor de Uperclass momenten natuurlijk
Remco 4 Life said: Tsjechies bier ownt! Gambrinus en Kozel Hier in Nederland: Grolsh en Hertog Jan gaan er goed in! Click to expand... Ja en daar krijg je iig een pul en voor de rest natuurlijk Grolsch en als er nix anders is de rest en hertog jan voor de Uperclass momenten natuurlijk
Sinister -D- Dat meen je niet!! 18 July 2004 #27 Freezer said: -Grolsch -Jupiler -Palm Click to expand... Eindelijk een mod met verstand -:-
V Vince Senior Master 18 July 2004 #28 denn1s said: meen je dit? Click to expand... Naam klonk bekend, ken het niet als bier.. :henko: Heb denk ooit zoutjes op met een naam die er op lijkt, ik moest er iig gelijk aan denken 8P
denn1s said: meen je dit? Click to expand... Naam klonk bekend, ken het niet als bier.. :henko: Heb denk ooit zoutjes op met een naam die er op lijkt, ik moest er iig gelijk aan denken 8P
Mizzle. VW T2b '78 owner 18 July 2004 #29 Me top 4: Palm,Dommelsch, Grolsch en Heineke Belgisch bier blijft toch lekkerder...maar ja, das mijn smaaK
Me top 4: Palm,Dommelsch, Grolsch en Heineke Belgisch bier blijft toch lekkerder...maar ja, das mijn smaaK
Baasje! voorheen foxrider:P 18 July 2004 #33 voor het zuipen Amstel/Freddy voor doordeweeks biertje Hertog Jan/Palm
Thunder-rox Yamaha Aerox 19 July 2004 #35 PALM & JUPILER Bavaria en Grolsche is slootwater Amster en Heineken zijn ook best lekker
Spy 70cc Put it in the A I R 19 July 2004 #37 Heineken, Amstel, Bavaria, Grolsch, Jupiler, en in cafe's gewoon tapje (meestal toch wel een bekend merk) en halve liters van de AH om in te zuipen 8)
Heineken, Amstel, Bavaria, Grolsch, Jupiler, en in cafe's gewoon tapje (meestal toch wel een bekend merk) en halve liters van de AH om in te zuipen 8)
Marcie Scooter Tuning Schiedam 19 July 2004 #40 r0bert said: freddy's :W Click to expand... dat is het goeie woord r0bert :~ :~ :~