This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welk bier drinken jullie het meest/liefst ?

welk bier drinken jullie ?

• heineken

Votes: 90 35.3%
  • dommelsch

Votes: 18 7.1%
  • grolsch

Votes: 52 20.4%
  • hertog jan

Votes: 31 12.2%
  • duvel

Votes: 7 2.7%
  • amstel

Votes: 33 12.9%
  • palm

Votes: 19 7.5%
  • bud

Votes: 6 2.4%
  • wieckse witte

Votes: 6 2.4%
  • overig...

Votes: 62 24.3%

• Total voters
    255
BaasB said:
ik begrijp nog steeds niet dat mensen grolsch lekker vinden
smaakt gewoon niet lekker
en je krijgt er (ik dan) als enige bier een koppijn van waar je u tegen zegt:X

beter schenk je mij een glas palm, hertog jan, of een lekker amstelthje

pussy :L
alleen om dat t een beetje bitter is

dr gaat echt niets boven een Heerlijke Heldere Freddy , nooit ergens last van. Als ik bavaria of grosch drink heb ik halverwege de avond al een kater!! :S

ik drink wat mijn pa koopt . Liefst Heineken, daarna amstel, en daarna grolsch. Warsteiner en hertog jan zijn erg lekker, maar koopt mijn pa nauwelijks. Nu is er amstel en bavaria. Bavaria is echt fukking ranzig.

wat een onzin zeg staat niet 1 limburgs bier bij al die zooi hierboven. Aangezien ik dus zelf in wylre woon waar BRAND bier wordt gebrouwen.
Limburgs bier blijft het beste maakt niet uit wat of het nou leeuw bier of alfa of gulpener bier is het is allemaal te zuipen. Dat komt gewoon doordat elk dorp hier zijn eigen brouwerij heeft. Waar wel bier met kwaliteit wordt gemaakt.

In tegenstelling tot al die hollandse kut zooi. Waar je vaak maar van moet raden of het water of bier is. (brabants bier uitgezonderd)

en als je halverwege de avond al een kater hebt is dat een teken dat je toch is echt bier moet gaan drinken en het water moet laten staan. It's time to become a man

BRAND EN LEFFE zijn de koning der bieren, heineken gooi je zo achterover en amstel is echt niet te zuipe. Geef mij maar stevige biertjes, dan maar wat minder(ugum).

ja je moet toch wat he als je 100 meter vanaf de brouwerij van grolsch woont dan kun je het hier in enschede niet veroorloven om wat anders te gaan drinken, nee jongens zoals ik eerder al zei grolsch bint veur de echte keerls, en als je er dus kopzeer van krijgt en te bitter vindt ben je dit dus duidelijk niet.

maar dat is mijn mening, m@zzls barry

BaasB said:
ik begrijp nog steeds niet dat mensen grolsch lekker vinden
smaakt gewoon niet lekker
en je krijgt er (ik dan) als enige bier een koppijn van waar je u tegen zegt:X

Man, dat van die koppijn is echt Bullshit, hier in twente zeggen ze wel eens dat je koppijn krijgt van Heineken...
Ze zeggen gewoon overal het tegenovergestelde..

Bedoel, kan me best voorstellen dat je koppijn krijgt van grolsch, najah niet van het bier, maar van de hoeveelheid...
Sjah, het ene pijpje smaakt gewoon naar het andere...

Grolsch dus

Shizzle Snizzle said:
je spreekt het uit als jupieler.

Of een Jup'ke

Jupiler vind ik echt nog wel het beste bier
Andere goede merken: Palm, Stella, Hoegaarden,...

En Heineken vind ik echt slecht :? en zeker de dag nadien :'( (weet ik uit ondervinding ) Ik snap echt niet wat jullie daar ZO goed aan vinden :? maarja, als ik er een paar uit heb, smaak ik dat verschil toch niet meer

1) Dommelsch
2) Gulpener
3) Heineken

En om te smullen: De Koninck
(Of ben ik nu een ketter tussen alle Jupiler-fans ?)

imo geen bier.

1 keer van gaan halucineren.
denken dat je in een winkelwagentje zit terwijl je al 2 uur voor dood op de stoep ligt.
en daarna 3 dagen later nog last hebben van je kop.

geen bier voor mij.
gewoon dan maar de iets duurdere dranken voor mij.

alfa is ook nog goed te zuipen

brand ga ik van over me net
stella is gvd slootwater
palm kan op ze tijd ook wel
Het kanon = lekker maar meer als 2 wil niet

mijn all time favo is nog steed hertog jan
en in duitsland natuurlijk warsteiner