Hans F. Well-Known Member 26 August 2004 #24 gaat het hier nou om bier in het algemeen, of enkel om pils (zoals een vorige poll)
H Honda Red Bull Red Bull Wallie 26 August 2004 #25 je bent toch echt bavaria vergeten thuis staat er bavaria en grolsh en ja met het uitgaan is alles grolsh. (Enschede hengelo )
je bent toch echt bavaria vergeten thuis staat er bavaria en grolsh en ja met het uitgaan is alles grolsh. (Enschede hengelo )
milkyway f15 cruiser. 26 August 2004 #29 heineken duidelijk het meest maar ja als ik bier drink proef ik na 3 biertjes toch nix meer van het bier.
heineken duidelijk het meest maar ja als ik bier drink proef ik na 3 biertjes toch nix meer van het bier.
Wanksta BaMed 26 August 2004 #31 bud is het lekkerste maar wel erg duur dus meetstal heineken of amstel
Aerox-Evo70 No Title 26 August 2004 #39 mja, zolang niemand me uitlegt hoe ik dingen erbij kan zetten blijft ie lekker zo ik heb voor hertog jan gestemd btw
mja, zolang niemand me uitlegt hoe ik dingen erbij kan zetten blijft ie lekker zo ik heb voor hertog jan gestemd btw