Aerox-Evo70 No Title 26 August 2004 #1 Volgens mij heb ik dit hier nog nooit gezien, dus hier issie dan, welk bier drinken jullie het meest/liefst ? oftewel: wat is het lekkerste bier
Volgens mij heb ik dit hier nog nooit gezien, dus hier issie dan, welk bier drinken jullie het meest/liefst ? oftewel: wat is het lekkerste bier
maik Well-Known Member 26 August 2004 #2 Drink niet egt veel bier, maar vindt Dommelsch toch wel 't lekkerst. Thuis drink ik meestal Bavaria en dat smaakt ook wel goed
Drink niet egt veel bier, maar vindt Dommelsch toch wel 't lekkerst. Thuis drink ik meestal Bavaria en dat smaakt ook wel goed
S scooter fr€@k Well-Known Member 26 August 2004 #4 drink wel jupiler en kriek . vind ik de lekkerste
Laurens. Do the Dahmer! 26 August 2004 #6 Damn , als ik iets niet door me strot krijg is het wel wieckse witte.Daarvan heb je voor een week aan 7 flesjes genoeg :r
Damn , als ik iets niet door me strot krijg is het wel wieckse witte.Daarvan heb je voor een week aan 7 flesjes genoeg :r
Ronnie Well-Known Member 26 August 2004 #12 En je bent er nog eentje vergeten Mark... geen, want ik drink geen bier ik ben een echte Br33Z4h
Aerox-Evo70 No Title 26 August 2004 #13 jah, bavaria en jupiler wilde ik nog toevoegen, mja, ik weet niet hoe...
H henkowz Grab ur tittys 4 BIG 26 August 2004 #17 amstel he; terwijl we in spanje alleen maar heineken zopen..
Remon :: JS-TUNING :: 26 August 2004 #20 Jupiler het liefts, maar moeilijk te krijgen hier dus dan drink ik maar amstel