Weinig tegendruk met kicken?

Rubenies

Bike? Wtf is that!?
Beste,

Ik heb een probleem
Ik hoor namelijk rare geluiden uit mijn carterkap wanneer ik rijd. (Weet niet echt of dit ook bij stationair is, maar denk vn wel)
Als ik dan probeer te kicken kan ik de pedaal bijna tot helemaal onder stampen, zonder enige tegendruk. Ik kan hem zeg maar met mijn pink omlaag duwen.
Dus ik draai mijn carterkap eraf, en spontaan valt daar een klein tandwieltje uit. Denk dat dit de vario in gang trekt als ik kick. En ik zag dat waar het vast zat een klein stukje was afgebroken, waardoor het zeer los komt te zitten. (http://www.easyparts.nl/showdrawing/713/4141/-/0-968-1-m419-m180-m615-m394-s713-d4141/Crankcase.html het tandwieltje situeert zich ergens rond nummertje 15 en 2( heb geen foto's kunnen nemen.)
Nu was mijn vraag of ik hiervoor een heel ander motorblok moet kopen, aangezien dit volgens mij niet meer te maken valt. En hoeveel kost zo een 'kaal' motorblok tweedehands voor speedfight?
(Uitleg klinkt een beetje verwarend, maar niet hoe ik het anders moet zeggen |(8P

Mvg,
 
Advertisement - register to remove this

als ik het goed begrijp wat ik niet doe:p ken het niet veel zijn
zou met je carterkap en alles wat er uit valt ff langs een dealer gaan of iemand die verstand heeft van scooters die ken dan zo zien wat er is en desnoods vervangen.
vrijwel alles in je carter is te vervangen duzz heb je geen nieuw blok nodig
 
Back
Top