Weinig pk's met Big bore 77cc?

Ik vind het eigenlijk dikke **** van malossi :-s
Mijn BB 77cc kit komt morgen binnen, leuk hoor als je weet dat de timingen al niet kloppen uit de doos ...
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, maargoed, kben benieuwd hoedat de mijne eruit gaat zien, dus hopelijk heb ik wel een 'goed' exemplaar ... :(
Kzal de timingen dan ook maar eerst nameten voordat ik ga starten.

Mvg
 
Ik vraag me eigenlijk af wat voor uitlaat daar onder zit..

En die 24... Pk voor een 87cc setup dat is ook niet heel erg denderend mag nog veel veranderd worden dan.
 
Ik vraag me eigenlijk af wat voor uitlaat daar onder zit..

En die 24... Pk voor een 87cc setup dat is ook niet heel erg denderend mag nog veel veranderd worden dan.

De cilinder is ook maar net op de markt he. In het begin scoorden de 2 fast cilinders ook niet gelijk het vermogen wat ze nu halen :)
 
Dit is ook geblokkeerd gemeten op dat filmpje. Ik lijk een team 06 uitlaat te kunnen zien in de paar flitsen, maar kan net zo goed een andere uitlaat zijn met een demper die erop lijkt.

We zijn inprincipe gewend van malossi dat de timingen afwijken als je ze uit de doos haalt. Ik zou zeggen, laat ze op de goede hoogte leggen dan loopt hij direct een stuk mooier;).
 
mmm dat valt wel mee hoor ik had binnen een run 24 pk's uit me blokje ;)

Tja die gevallen zitten er ook tussen ;)

Maar je heb ook gevallen dat er na 2 dagen nog geen 24pk is gescoord.
Dit mede door het feit dat er wss iets over het hoofd word gezien...

@ filmpje:

Zo tezien is het idd een Team 06. maar er is niet te zien af hij aangepast oid. Idd ook geblokkeerd gemeten.

Nou het is anders ff afwachten op Harjo. die gaat wss deze week banken met zijn BB ;) dat is dan wel de 86cc versie @ mina..
 
Ik vind het eigenlijk dikke **** van malossi :-s
Mijn BB 77cc kit komt morgen binnen, leuk hoor als je weet dat de timingen al niet kloppen uit de doos ...
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, maargoed, kben benieuwd hoedat de mijne eruit gaat zien, dus hopelijk heb ik wel een 'goed' exemplaar ... :(
Kzal de timingen dan ook maar eerst nameten voordat ik ga starten.

Mvg

Tja dat is toch met alle cilinders zo? tenzij je een fabrieksgetunde Speed 7t ofzo hebt, en daar willen de timingen onderling nog verschillen als ik me niet vergis.
Dus zolang hun niet zeggen dat het niet fabrieksgetuned is, vind ik dat je het kunt verwachten. ;) (Als alle cilinder perfect getimed uit de fabriek zouden komen zonder foutje etc dan zouden de tuners hier een stuk minder werk hebben :p)

Groetjes
 
Tja dat is toch met alle cilinders zo? tenzij je een fabrieksgetunde Speed 7t ofzo hebt, en daar willen de timingen onderling nog verschillen als ik me niet vergis.
Dus zolang hun niet zeggen dat het niet fabrieksgetuned is, vind ik dat je het kunt verwachten. ;) (Als alle cilinder perfect getimed uit de fabriek zouden komen zonder foutje etc dan zouden de tuners hier een stuk minder werk hebben :p)

Groetjes

Tja als ze allemaal slecht getimed zijn.... maar er zit onderling verschil in. en dat lijkt mij niet goed. geen constant produkt dus...
 
Malossi heeft geen andere uitlaat voor de BIgBores.
MHR Team uitlaat werd gebruikt in hun test. Opgegeven vermogens zijn dus met de Team uitlaten.

Daarom hebben de BigBores 77 / 86 zelfde diameter uitgang als de 70 speed.

Bij Yasuni hebben ze de C30 Piaggio onder de BB 77 gehangen, was zeer positief, heb ik vernomen. (ga navragen of ik grafieken effe mag inscanen en posten)
 
ach jongens wat wil je verwachten voor een supercilinder van 350€

kan je weer 150 tot 200 euro geven aan marco, epc, of een andere tuner.

whahahaha

ik zou iig blij zijn met een bigbore voor 350€ ipv een 2fast van 650€.

eind deze maand komen er uitlaten voor 86,4/90cc ;)

je kunt altijd ff een pm sturen!
 
Tja als ze allemaal slecht getimed zijn.... maar er zit onderling verschil in. en dat lijkt mij niet goed. geen constant produkt dus...

al weet je ze allemaal precies even slecht te maken, kan je ze net zo goed precies even netjes maken :+ tolerantie heet zoiets.
 
als ze elke cilinder moeten maken met zeer kleine toleranties kost ze dat ook veel meer moeite (dus geld)

er zullen ook nog wel wat "foutjes" inzitten die ze er nog uit gaan halen,
 
idd, lijkt trouwens op een gewoon 2006 pijpje. Zit in ieder geval wel potentie in die 86cc kit. Kitje is nauwlijks op de markt en scoort met 2006 uitlaat die gemaakt is voor 13,800 al 25.4 bij 13,300
 
Back
Top