weg scooter

Advertisement - register to remove this

Das zeker kut voor je, loop nu ook met me hand in het verband omdat ik vorige week gepleurd ben.

Je zegt dat je remmen verrot zijn, dat dacht ik eerst ook omdat de voorrem zonder kracht tot het handvat ingedrukt kon worden, maar je moet dan gewoon ff je remvloeistof-reservoir openschroeven en een paar keer in je rem knijpen, en dan weer dichtschroeven. Bij mij heeft dit gewerkt en nu remt ie beter dan voor mijn crash
smile.gif
.
 
Ja, dat is dus kut. Een maat van mij had pas ook een ongelukie met z'n Aerox, zie een oude topic bij Algemeen. Hij werd geramd door een puber in een Gti 16v, maar kreeg alles betaald! Verder succes?
 
ik ken nog iemand die die voorkap heeft niet die met die lamp maar die daaronder die naar de zijkant loopt als je intresse heb kan ik hem denk wel heel goedkoop van hem kopen hij is paars en beteje krasjes.
 
jaja mensen.. wou jullie ff laten weten........ me scooter is helemaal naar de klote!!!!!!! ik reed savonds door zaandam.. reed net weg had me grote licht nog niet aan,.,. ik d8 dat ik de weg kende.. en toevallig was net op de plek waar een kutfietspaaltje stond niet verlciht!!!!!!!!! dus.. ik rij met minjn linkerkant vol tegen dat paaltje aan!! en ik glij op me rechterkant verder... had me helm op gelukkig.. ik zwaar gekneusde poot..over schaafwonden... en me scoot? helemaal nar de tering.. ALLE kappen stuk.... remmen kaput.. motorisch weet ik nog niet...me dashboard weet ik ook nog niet..... ik ben NEIT verzekerd.. dus... tsja.. flink sparen nu :)
 
Me broertje had bij Hovingh scootersloop ook een tweedehandse voorkap gekocht voor zijn Appie SR. Zo eentje van de Capirossi Nr.65 voor maar f 260,-!!!! Zag er zekers goed uit! Alleen je kan daar alleen maar met de auto of scooter komen. Er rijdt geen openbaar vervoer. Je moet ook een beetje het boerentaaltje kunnen verstaan, anders kom je niet ver. Je kan er ook allemaal 2dehandse tunings spullen kopen voor best wel goedkoop.
Het zit alleen helemaal in Groningen. Wij deden vanuit Amsterdam met de auto 2,5 uur erover.
C 4 YOURSELF!
Het is zeker de moeite waard!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Als ik mijn scooter grondig op z'n kant zou leggen, zou ik hem mat-zwart met zilveren Hebo-stickers maken. Verder moet je eens bij boogolinks bij de Nrg van Eric kijken (linker kolom met scooterplaatjes), deze vind ik erg mooi. Greetz.
 
ik vind die eroxen die laatst in lezerscoot van scootin stonden errug mooi!

hebo stickersetje is trouwens 30 piek bij JPS...ik ga hem ook hale, dat poppetje vin ik erg stoer
hebo rules gewoon!

[This message has been edited by tIM (edited 10 October 2000).]
 
Back
Top