weet niet welke uitlaat te kiezen

ichigo

cPu
yoee

ik heb een beetje zitten searchen, maar vind eigenlijk geen antwoord op mijn vraag...

ik ben van plan een uitlaat te kopen, voor mijn scooter(next generation) die verder volledig standaard is.

ik wil vooral goed optrekken, en een lekker geluidje...

ik dacht aan de leo ZX, maar dit lawaai steekt me een beetje tegen (te stil)

anders een bidalot S2, maar ik denk niet dat ik hiermee "hard" ga trekken...

kom aub niet af met uitlaten zoals polini ofzo, want ik zou er toch niet al te snel mee willen rijden.

alvast bedankt

baay
 
Advertisement - register to remove this

Bidalot s2 is een aardige uitlaat op mina verticaal, vriend van me heeft die ook. Met een s2 en een hebo koppeling of zo zal je scoot aardige trekkracht hebben, en zal zo'n 90 @ teller gaan.
 
gianelli metal is ook een leuk uitlaatje voor op mina vert. goed koppel, maar moeilijk aan te komen word niet meer gemaakt nml.
ziet er ook niet zo snel uit is wel beter als je de smurfen tegen komt.
 
ik heb snel even de prijs van 4 race opgezocht
240 EUR... kan dit ongeveer kloppen?

is het niet zeer slecht om met een 4 race 75 te rijden? (want sneller ga ik er niet mee rijden...politie:s)
hiermee bedoel ik dan een begrenzing in de uitlaat zelf, en 1tje in de vario...
 
Originally posted by W.R
ik heb snel even de prijs van 4 race opgezocht
240 EUR... kan dit ongeveer kloppen?

is het niet zeer slecht om met een 4 race 75 te rijden? (want sneller ga ik er niet mee rijden...politie:s)
hiermee bedoel ik dan een begrenzing in de uitlaat zelf, en 1tje in de vario...


for race kost ongeveer zon 235 euro, en als je dan toch te vlug rijdt, rij dan helemeel onbegrensd

als je op de rollen gezet wordt aan 75 met for race, of aan 90 met for race

je zal je for race zowiezo kwijt zijn + een boete hebben

gewoon maken dat je niet gepakt wordt dus ;)

voordeel van for race is dat hij op 70cc ook zeer goed presteert wat je van zx niet direct kan zeggen (behalve mss het koppel)

bidalot s2 is ook een goede uitilaat op 50cc en net als for race gaat die op 70cc goed (zeer veer koppel!)
 
1 vordeel bij ons (tussen brussel en leuven) :

als je 75 rijdt, zeggen ze nix, enkel van: oppassen hé!

dus jah :)

maar ik ben niet van plan om 70 cc te kopen hoor.

deze mag sluiten, ik ga gaan voor de bidalot :)

thnxx
 
Originally posted by betaarkracer
gianelli metal is ook een leuk uitlaatje voor op mina vert. goed koppel, maar moeilijk aan te komen word niet meer gemaakt nml.
ziet er ook niet zo snel uit is wel beter als je de smurfen tegen komt.


neejjjjjj t zal ff dat die smurfen die uitlaat nie zien....
Dan hoor je die 1ne smurf tegen de ander zeggen.....
was dat nou voor uitlaat....uhhh scooter. Man die uitlaat is groter dan die hele scooter.
 
Ik weet niet wat voor Metal jij heb, maar dat is dan wel een grote ;).
Maar de Metal is een hele leuke uitlaat hoor, het is idd een heel standaard uitziende uitlaat. Hij zal niet echt opvallen bij de politie en al helemaal niet als je het plaatje van Gianelli er af haalt.
Verder zorgt die idd voor een leuk koppel.
 
Back
Top