This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Weet iemand welke sproeier 90cc gy6

Maurik123

Member
Ik heb een naraku 90cc v2 cilinderkit gemonteerd met een 24mm naraku cilinder. Na de verkeerde maar sproeiers te hebben besteld heb ik nu m5 sproeiers besteld. Maar weet iemand wat er ongeveer in moet? Ook qua inrijden?
Gebruik standaard luchtfilter met stage 6 element, maar met een stuk pvc 50 aangesloten
 
In de originele carb gaat 96, soms 94. Grote carb kan meer lucht betekenen maar ook minder venturi, dus hier even proberen.
Rijk is veel geur en smoren, arm is teveel gas moeten geven en heet worden.
Groet,
 
In principe wel, maar... Inlaatspruitstukken gaan heel vaak lek op deze dingen. Als je groter dan 100 moet verwacht ik een vacuumlek.

En met 24mm naraku bedoel je wss de carb? Die dingen zijn ook rommel, daar zou het ook mis kunnen gaan.
 
Update:
Gespoten met remreiniger rondom het spruitstuk en er gebeurde niks met het toerental. Dus geen valse lucht.

Volgende wat ik heb gedaan. Sproeier 118 geprobeerd. Maar zodra ik vol gas geef vanaf 1/2 - 3/4 gas dan houd hij gigantisch in en komt er veel geluid uit de airbox.

Hierna kleinere sproeier 114 geprobeerd maar dit maakte geen verschil.
Toen gelezen op internet dat de sproeier te klein zou zijn als hij inhoud met volgas.

Dus heb gek gedaan en 128 erin gegooid. Maar nu houd hij extreem in zelfs al vanaf 1/4 gas.

Zou de sproeier dan toch kleiner zijn dan gedacht? Dus rond de 102? Ben bang dat ik een te kleine erin doe en vervolgens de net nieuwe cilinder mol