Weet iemand welk onderdeel dit is?

Advertisement - register to remove this

Buiten de wijs en middel vinger :cool:, denk ik dat het de uitloop is van de carburateur vlotterbak , zit hier aan de onderkant een schroef in ? als je deze eruit draait loopt je vlotterbakje leeg. Ik heb hem op mijn grande retro dus dit zal ook een chinees zijn
Post automatically merged:

Zit bij mij vast aan een boutje naast het carterdeksel
 
Sorry, het is een zhongnen zn50qt-e.25 (een retro Chinees) bedankt voor de reply’s
Post automatically merged:

De scooter start ook slecht/niet en komt amper voorruit, kan dat hiermee te maken hebben?

(Start motor hoor je wel en als je eenmaal start is er amper vermogen)

(foto’s zijn niet heel duidelijk > https://share.icloud.com/photos/0kL5mbFz_miIF9Zsq93lRV99g#Meppel filmpje is wat duidelijker hoop ik)
 
Last edited:
Hoort in dat loze boutgaatje wat ernaast zit , is de aftap voor de vlotterkamer. Slechte starten heeft hier niets mee te maken , tenzij er benzine uitdruppelt. Misschien een onderhouds beurtje en ook de kleppen stellen. Ook de choke nakijken staan filmpjes over op you tube.
 
Zit een schroefje in, in de uiteinde.

Als je die eruit draait kan je de vlotterbak van je carburateur legen. Is dus gewoon een drain.

Hij is zo lang gemaakt zodat je een bakje eronder kan zetten die dan op de grond staat.
Die veer die erom zit is dat de leiding niet kan knikken of ergens tegen iets heets aan kan komen.
 
Back
Top