Weet Iemand Wat Hier Het Probleem Is

Aeroxdriver

Well-Known Member
help ik hep een nuewe uitlaat onder me scooter gezet (hebo) en toen ik dat aan het doen was zag ik een los draadje die hep ik weer vastgemaakt opde kop van me cilinder maar toen ik klaar was et alles deet me elektriche starter het nie meer ik hep het ook al gebrobeerd met dat draadje weer los te halen en ik hep ook al me cekering nagekeken wie oh wie kan mij helpen

IK HEP EEN Aerox R uit bj.2000
 
Advertisement - register to remove this

Dus je doet een slangetje ergens op terwijl je niet weet waar het voor is? of zie ik 't nou verkeerd..:rolleyes:

Heb je verder wel electriciteit? anders accu maar dat zul je al wel gecheckt hebben neem ik aan

[edit]meer BF denk[/edit]
 
volgens mij heb je gewoon je temperatuur meter weer aangesloten met dat draadje, bij aeroxen laat dat draadje heeel vaak los. Maar dat je elektrische het dan niet doet vind ik maar vaag...
 
oke probleem is gefixd ik weet nie wat het was maar ik hep me kicker er weer op gezet aan gekickd en daarna starte die gewoon maar iedereen thx voor de hulp :) ;) :D nu kan ik eidelijk met me hebo rijden :D:D:D:D:D:D:D
 
Originally posted by steppy spy
Maar wie heeft er ook een earox zonder kickstarter? Elke beetje opgevoerde scooter heeft geen elektrische starter meer. En kicken staan toch ook "cool" op school. of niet???

nou.. enigste wat er anders aan is dan elektrische start is dat me broek er altijd vies van wordt..

oh en nu we tog over elek. start praten, mijne doet het ook niet.. accu zal toch wel niet leeg zijn de rest van me elektronica doet het gewoon nog.. :p
 
Back
Top