D dave Well-Known Member 18 September 2000 #1 ik zag dit op een site voor scooter onderdelen staan en het lijkt me wel intresant ( zo klinkt het tenminste) ik heb alleen geen flauw idee wat het is \iemand??
ik zag dit op een site voor scooter onderdelen staan en het lijkt me wel intresant ( zo klinkt het tenminste) ik heb alleen geen flauw idee wat het is \iemand??
C Caravon Well-Known Member 18 September 2000 #2 Op welke site heb je dat gezien... en misschien bedoelen ze wel die malossi computer, maar dat lijkt me sterk Upvote 0 Downvote
Op welke site heb je dat gezien... en misschien bedoelen ze wel die malossi computer, maar dat lijkt me sterk
K koos911 HONDAddicted 18 September 2000 #4 ja dat zou best eens kunnen dat het zo een digitaal dashboard is van malossi. Kijk eens op www.scootparts.nl en dan onder overige ofzo. daar staat dat dashboard van malossi in idergeval op. mazzl Upvote 0 Downvote
ja dat zou best eens kunnen dat het zo een digitaal dashboard is van malossi. Kijk eens op www.scootparts.nl en dan onder overige ofzo. daar staat dat dashboard van malossi in idergeval op. mazzl