This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Weet iemand of er nog scooterrace georganiseerd worden nederland

Randy

Well-Known Member
Goededag
Weet iemand of er nog scooterracers op kart circuits worden georganiseerd? Zoals in Veldhoven of bergehem
Ik heb op internet zitten kijken maar kan er niks over vinden
Ik zat dat de sobw gestopt was maar zijn er toevallig nog meer bonden

Is niet meer in Nederland. Als we nu willen racen in nederland zijn er paar banen waar je een trainingkje kan pakken verder niks helaas. Word dan belgie via 2race of duitsland en frankrijk. Wilde paar jaar geleden ook beginnen en dat was laatste seizoen in Nederland bij RAPholland

Zaterdag as. organisatie " Bultn racing " vanuit Uithuizen naar Delfzijl om op de motorcrossbaan van "Delfcross" te spelen. Daarna terug naar Uithuizen voor bbq en bier. Promotie en informatie te zien in Dutchriders waarin de Honda wordt klaargemaakt van 3 dagen geleden.
Groet,

Denk dat het race tijdperk langzaam(of nu juist snel) over gaat. op meerdere plekken waar altijd sprints etc waren zijn niet meer.
Genemuiden en jubbega. waren toch elk jaar een heel spektakel. Nu is dat gestopt. Genemuiden was vorig jaar voor het laatst. Wij gingen elk jaar.
Zo zal er meer verdwijnen.Veel jongeren van nu zijn niet meer zo veel bezig met scooters.De jongeren die dat wel geweldig vinden zijn voornamelijk te vinden op dit forum. Ik ben 35 en ben nog altijd met scooters bezig. Net als velen met mij. Die nog echt in de 90's en 00's het fenomeen scooters meegemaakt hebben. Er waren ook bladen zoals scootin(hier zijn er 3 te vinden) welke door vrijwel elke liefhebber(jong en oud)werd gelezen.

Last edited:
@Telefonica2. Heb hier pas mn scootin posters gevonden hehe.
Maar zoals ik al zei circuit races heb je enkel vrije trainingen op bijv circuitpark berghem waar ik nog weleens rij met pitbikesklasse die laten scooters toe en anders word het pitbike factory in Hirson frankrijk of spa oid

Stond die in de scootin(jou scooter?) of de posters zelf? ik heb er nu ook best een boel. erg gaaf!

Nee man mijn niveau was pas zo hoog toen scootin klaar was... zelfs dit forumhad een magazine he
Dat wist ik niet.Ik kende alleen de scootin. weet nog dat je 3 grote sites had. Scooterforum. scooter-power en scooterfreaks. keek hier af en toe.
Scootins kocht ik tot 2009. daarna was het in Zwolle zelden verkrijgbaar.