Weet iemand een teler voor een aerox

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal.
Ik heb op mijn 2 takt aerox een sportstuurtje zitten. Alleen geen teller. Wat ik wel graag wil.
Wat ik zoek is
-digitale teller
-benzine meter
-toerenteller zou kunnen hoeft niet
-snelheidsmeter
-bloktempratuurmeter. Al hoeft dat niet perse

Zou iemand een teller weten onder de 100 euro ik vind 100 euro meer dan genoeg voor een teller
Gr Aidan
 
Advertisement - register to remove this

Een paar snelheids bekeuringen kost meer als een Km Teller ... :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ja dat klopt eigenlijk ook :tearsofjoy:
T js alleen ik rijd altijd harder dan ik zelf denk. En aangezien k geen mensen wil aanrijden of in gevaar brengen.
Van politie heb je in Zeeland bijna geen last.
1 keer in de 2 maanden soms een rollerbankje.
 
Staan daar zat Flitspalen lijkt mij .

Google eens op Kosos ,, Digitale teller zag ik al staan voor 65,00
Flitspalen weet k allemaal te vinden.
Zeeland is niet zo groot he :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Zal ik eens doen zoon kosso tellertje.
K had eerst een van stage 6 k had em alleen meteen teruggestuurd. K vond 180 euro veelste veel voor een teller.
Post automatically merged:

Screenshot_20220606-140117_Chrome.jpg
Ik heb nu deze gevonden voor 85 euro.
Zit alles er op behalve benzine meter of ik ben blind.
 
Last edited:
Op een sportstuur hoort een sportieve teller.
En als het voor minder dan 100 Euro moet zijn, kijk hieronder eens.

https://www.action.com/nl-nl/search...MIxIWG68qZ-AIVh49oCR301AfOEAAYASAAEgLdTPD_BwE
Hahha wat grappig.
Ik vind 100 Euro meer dan zat voor een teller.
Als er mensen zijn die 200 Euro uitgeven aan zoon teller mogen ze dat lekker doen. Maar ik niet.
Post automatically merged:

misschien verder zoeken ..
Koso teller incl. brandstofmeter.
Post automatically merged:

nog 1
Ik denk dat ik de bovenste het mooist vind. Zal die binnenkort maar eens bestellen.
Bedankt
 
deze tellers zijn in te stellen, tenminste dat zag ik voorbij komen.
en dan neem je een hele simpele ... zonder temp meter enzo.. scheelt weer kopzorgen.
rpm en snelheid afstellen op een bank en je bent koopman.
 
Marktplaats in de gaten houden voor een stage6 R/T teller. Zijn prima tellers met aardig wat functies erop. En als je puur voor de snelheid iets zoekt gewoon ff langs de fietsenmaker voor een tellertje, hoeft geen super luxe ding te zijn. Als je weet hoe je die moet bevestigen en instellen ben je voor 30 euro gesteld. Klein tellertje makkelijk netjes weg te werken en als je hem goed monteert of mij ff belt dan werkt ie gewoon perfect. Zoek je er ff een losse temperatuurmeter bij en rijden maar. Toeren heb je opzich weinig aan als je op straat rond rijd, leuk om te zien maar als je dan toch ergens naar kijkt beter je snelheid in de gaten houden
 
Marktplaats in de gaten houden voor een stage6 R/T teller. Zijn prima tellers met aardig wat functies erop. En als je puur voor de snelheid iets zoekt gewoon ff langs de fietsenmaker voor een tellertje, hoeft geen super luxe ding te zijn. Als je weet hoe je die moet bevestigen en instellen ben je voor 30 euro gesteld. Klein tellertje makkelijk netjes weg te werken en als je hem goed monteert of mij ff belt dan werkt ie gewoon perfect. Zoek je er ff een losse temperatuurmeter bij en rijden maar. Toeren heb je opzich weinig aan als je op straat rond rijd, leuk om te zien maar als je dan toch ergens naar kijkt beter je snelheid in de gaten houden
Bedankt voor de tip. Ik heb er nu eentje gevonden die aan mijn wensen voeldoet dus dat word hem. Ook iets van kosso.
 
Persoonlijk zou ik dat achterlijke "sport" stuurtje er af gooien , en voor origineel gaan .
val je ook minder op bij de Wouten .

Ojaa .. in Zeeland zie je bijna geen Wouten .
 
Persoonlijk zou ik dat achterlijke "sport" stuurtje er af gooien , en voor origineel gaan .
val je ook minder op bij de Wouten .

Ojaa .. in Zeeland zie je bijna geen Wouten .
Ja k vind dat originele stuur niet echt mooi.

Nee ja t is wel waar bijna geen politie die zitten allemaal in de stad uit hun neus te vreten.
 
Back
Top