Weerstandje yamaha neos

Choempie

Well-Known Member
Ik heb vandaag een sportstuuirtje op mn neos gezet. Maar op een of andere manier is er iets afgebroken van de elektronica.

dit deel:
C37CA290-458C-4576-B091-80B94BEFC484.jpeg

witte kastje, nu doet het voorlicht en benzinelampje etc het miet meer, komt dit hierdoor?

e hoe heet dit deel want ik kan het nergens vinden
 
Advertisement - register to remove this

Dan is het je lichtweerstand.
Deze wordt alleen gebruikt als je verlichting is uit geschakeld.
Maar als je achterlicht het doet moet ook je koplamp het doen met of zonder weerstand.
Tenzij je lampje in de koplamp defect is.
Ik zou hem in ieder geval wel vervangen, kost maar een paar Euro anders heb je kans dat je wisselspanning te hoog oploopt als je de verlichting hebt uit geschakeld en kan dat je spanningsregelaar en elektrische choke defect raakt en dat je lampje in je koplamp doorbrandt op het moment dat je de verlichting in schakelt.
 
Dan is het je lichtweerstand.
Deze wordt alleen gebruikt als je verlichting is uit geschakeld.
Maar als je achterlicht het doet moet ook je koplamp het doen met of zonder weerstand.
Tenzij je lampje in de koplamp defect is.
Ik zou hem in ieder geval wel vervangen, kost maar een paar Euro anders heb je kans dat je wisselspanning te hoog oploopt als je de verlichting hebt uit geschakeld en kan dat je spanningsregelaar en elektrische choke defect raakt en dat je lampje in je koplamp doorbrandt op het moment dat je de verlichting in schakelt.
Aha oke,bedankt. Het licht kan ik niet uitzetten, heb de kabels doorverbonden dus lijkt me niet nodig deze te vervangen!

kan het ook iets zijn met stuurschakelaars, deze zijn nu allemaal niet aangesloten vanwege het sportstuur?
 
Tjonge.....

Je komt hier vragen waarom je koplamp niet brandt en je hebt de dimlicht/grootlicht schakelaar niet aangesloten.

Je verknoeit onze tijd Choempie!!!
Oeps sorry vergeten te vertellen, maar heb wel getest of hij werkte daarmee dus had die wel aangesloten, maar werkte mog steeds niet, ik bedoelde meer of je alles aangesloten moet hebben of niet.

ik ga get iig morgen weer ff proberen bedankt voor de hulp
 
Back
Top