Webspace voor pics

mastervanloon

van Owntjes
heeft iemand nou een concrete, duidelijke site waar ik pics kan uploaden? ik ben al erg lang op zoek naar een goede site, maar kan er echt niet een vinden... en degene die ik vind, werken naar een tijdje niet meer(lycos) en kunnen het ... .[/img proces niet aan zeg maar:) dan komen er geen plaatjes maar links te staan... iemand ideen?

als dit verkeerd staat, delete ik em wel..

groeten!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wat je kunt doen....
Een word bestandje maken met alle links naar jouw'n geupte foto's zo hou je toch een beetje een overzicht van je foto's.
 
ik zit bij nog een andere upload server maar daar kan je geloof ik niet meej direct linken.
ik zal het in dit topic even proberen, zodat ik geen andere topics verkloot.
 
ja daar zit ik al bij, en daar kan je niet direct mee linken.
alleen maar puur de link geven. en dat moet ik juist niet hebben, want ik wil hier in et forum een projectpage aanmaken:)
 
ik vraag me toch af waarom niemand denkt aan zijn eigen webspace van inet provider.

Iedereen die een internet abo heeft, heeft ook de mogelijkheid om een webpage te bouwen. Dus kun je met een ftp prog op je webspace.

Vaak kun je ook gewoon via ftp://home.hetnet.nl (in mijn geval dan :P) aan je webspace. naam en ww invullen en klaar!
 
Originally posted by HasjSNAke
Van @home/essent krijg je maar 5mb, maar zegt ie na 3mb al dat ie vol is :|.

je kunt met @home 3 pop3 mailadressen aanmaken. En elk mailadres levert 5mb op dus je hebt 15mb van @home :)
 
Ja dat klopt, maar van planet krijg je 25 bijvoorbeeld, essent is dan zoveel euro duurder en krijg je er maximaal 15 :/.
 
Gelukkig heb ik 50mb xs4all space zonder datalimiet :p Maar mastervanloon als je nou gewoon je projectpics op scooterbase zet.. Ik snap niet dat iedereen nog steeds loopt te kloten met lycos terwijl je alles gewoon op scooterbase kan gooien :?
 
Back
Top