This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden waterpomp Bosch , radiateur , 2x 21mm carb..

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb hier nog een prima draaiende Bosch pomp met originele stekker en steun.

de pomp draait perfect alleen ziet de huls er wat minder uit ,mja , daar doet ie het dus niks minder om.

€ 30 ,-

verzenden kost 6,75 en komt er nog overheen eventueel , ophalen is ook mogelijk.

verder waarschuw ik voor het volgende :

potentiele kopers moeten serieus zijn , heb je er interesse in prima ,maar laat dan direct weten of het doorgaat of niet! hou je mij aan het lijntje of laat je niks meer weten krijg je gewoon een negative traderrating!!

je hebt interesse of niet natuurlijk!!

verder is alles duidelijk lijkt me , hier nog even een foto van de pomp.




tevens heb ik nog een radiateur te koop , zal zo'n 15 bij 20 zijn met vuldop bovenop.

mooi voor een Senda oid of gewoon voor een straatscooter ombouwen naar LC oid.

€ 20 ,-

zie foto's :





Ook heb ik nog 2 carburateurs liggen :

carb 1 is een Dell'orto 21mm , compleet met nieuwe chokeset! de aansluiting is groter dan origineel , deze aansluiting is even groot als de MHR team carbjes en passen o.a. in de Minarelli MHR spruitstukjes , iig iets grotere spruitstukken dus , dus ook derbi/am6 , piaggio etc.

ziet er een beetje smerig uit ,maar is het niet echt , heeft op 1 van onze racescooters gezeten voor en poosje en liep zeer goed.

€ 30,-




carb 2 is een 21mm imitatiecarburateur , zou worden gebruikt op een Derbi maar is niet doorgegaan! is dus een nieuwe carburateur!

€ 30,-



 
Last edited:
Status
Not open for further replies.