waterkoeling op mb

Originally posted by 4x2
Het past niet zomaar :)
Achterste ophangpunt (onderaan) van een MBX80 blok is nl veel langer (scheelt 5cm of meer schat ik).
Maar het past met wat geklooi.
Al past er op een MBX80 blok max 98cc (55mm), dat is de limiet vh carter zo'n beetje (56mm zou nog net kunnen, maar dan wordt het hemd wel erg dun).

op een MTX80RII blok past misschien net iets meer, die heeft een wat dikker cilinderhemd (bij MBX80 zit er een richeltje in het carter, bij MTX80RII niet)
Al heeft de RII ook andere krukaslagers, nl 8205 ipv 6205, die zijn ook 2x duurder dan 6205 lagers.

Idd dat was ik vergeten te zeggen het past idd niet zomaar moet wel wat aanpassen.
Soms hebben ze ook hun blok via beugels vast zitten heb ik wel eens gezien.
Maar het is wel pas te maken.
 
Originally posted by wizz aka wesley
:D dat ding is nu me project blok rev.
spuiten en alles wat er bij komt kijken
nieuwe lagers
kabels bla bla bla bla
goed werkende verlichting :D
en het belangrijkste is nog wel
het achterlicht kappie komt er op
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
dat wat een lijmnerger er afheeft gereden :D
(ralf jij snap me en ik denk nog wel een paar :p
(en nee het was geen neger :p)

jij rijdt met die setup echt geen 115.
Dat bestaat gewoonweg echt niet.
70cc 4 bak met 15/43 kan in theorie die snelheid nog geeneens halen.
@ teller misschien wel, maar van mb wijken heel ver af.
Zelf rij ik echte 131 en @ teller 3/4 rond dus 160 @ teller.
Maar daar klopt geen ene reet van!
 
Back
Top