Wat zou een goede prijs zijn????

Wahid

Well-Known Member
Een vriend van mij heeft een Gilera Runner SP in de kleuren zwart-blauw en hij wil die binnenkort gaan verkopen.Wat zal hij hier voor moeten gaan vragen???
Specs:
Blauw met zwart dus.Hij is 8 maanden jong.De scoot heeft nu zo'n 1950 km gereden en is netjes door de dealer onderhouden.Er zit een goed slot bij en hij is natuurlijk verzekerd.
Motorisch is er niet veel veranderd.Er is een DR70 en een 17,5mm carb gemonteerd.Dit ook weer door de dealer.
Wat is dit waard????
Orig cil en carb krijg je er trouwens ook bij(ongebruikt)
 
Advertisement - register to remove this

Gokje; 3.250,= tot 3.500,= Meer krijg je denk ik niet, om de volgende 2 redenen;

* De grootste afschrijving is natuurlijk het eerste jaar, zo ook bij deze scooter...
* De sukkels onder ons denken dat een 70cc-scoot perse afgeragd moet zijn... Helaas lopen er veel van dat soort potentiële sukkelkopers rond...

Die 70cc + andere carb. voegt nix toe aan de waarde, als ik hem was zou ik de cilinder en carb. los verkopen, daarna origineel maken en verkopen...

Greetz.
 
Me = MEAN!! })}) Als mijn scooter verkocht wordt maak ik hem poep-origineel (alleen geen vario-ring) en zet er een dashboardje op dat pas 6044km heeft gelopen. Terwijl me scoot nu al 15.000 erop heeft en er komt nu 70cc en zooi op. })})})})
 
gewoon aan diezelfde dealer verkopen, die geven er meestal wel het meeste voor
of anders een andere dealer

als je alle papieren nog hebt en je dealer laat zeggen dat ie door em is onderhouden is ie zeker tussen de 4.000 en 5.000 waard
 
nieuw kost een runner sp toch ongeveer 5100 ofzo...als je hem aan een particulier verkoopt --> std maken en dr en carb los verkopen en tegen de particulier gewoon zeggen dat ie altijd std. geweest is. Dan kun je er denk ik 3500-4000 voor vragen.
 
Back
Top